علی حسنی صفت در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اتفاقات خوبی برای ملوان در راه است/ گلرهای آماده‌ای داریم

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۴۰۸۷۹
اتفاقات خوبی برای ملوان در راه است/ گلرهای آماده‌ای داریم
مربی دروازه‌بان‌های ملوان اعلام کرد این تیم برای فصل جدید حرف‌های زیادی را برای گفتن دارد.

علی حسنی صفت، مربی گلرهای تیم فوتبال ملوان انزلی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به برگزاری برنامه آماده‌سازی این تیم اظهار داشت: اردوی خوبی را در تهران داشتیم که طی آن تمرینات و بازی های دوستانه خوبی را برگزار کردیم و خودمان را برای شروع خوب و کسب نتایج دلخواه برای ملوان در این فصل آماده می کنیم. در  این مدت دیدارهای تدارکاتی مفیدی را برگزار کردیم که به کادر فنی کمک کرده تا به شناخت لازم از تیم دست پیدا کنیم.

او در ادامه افزود: در حال حاضر حدود 70 درصد از آمادگی برخوردار هستیم و این امیدواری را داریم که در ادامه بتوانیم به مرز آمادگی خوب رسیده و با شرایط کاملا ایده ال برای شروع فصل به میدان برویم.

مربی دروازه‌بان‌های ملوان با تاکید بر این‌که با حضور گلرهای خوب و سرحال در این تیم، از این نظر شرایط خوبی حاکم است، تصریح کرد: حیدری به عنوان یک دروازه بان با تجربه و عشایری به عنوان گلر با انگیزه در تیم ما حضور دارند و خوشبختانه شرایط خوبی را از این نظر داریم.

گلر سابق انزلی‌چی‌ها با ابراز امیدواری برای ملوان در فصل پیش رو به خبرنگار برنا گفت: با عزم جزم برای شروع فصل آماده می شویم و امیدواری بتوانیم با این آمادگی، نتایج خوبی را کسب کنیم. برای موفقیت های ملوان آماده هستیم و شک نکنید در این فصل حرف های زیادی را برای گفتن داریم و اتفاقات خوبی را برای این تیم رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز