رضا جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پیشکسوتان و هواداران پشت پرسپولیس را خالی نمی‌کنند/ احساس می‌کنم قهرمانی ششم را به دست می‌آوریم/ مقابل پیکان محکوم به جبران هستیم

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۵۰۸۶۸
پیشکسوتان و هواداران پشت پرسپولیس را خالی نمی‌کنند/ احساس می‌کنم قهرمانی ششم را به دست می‌آوریم/ مقابل پیکان محکوم به جبران هستیم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و معمولا نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از نتایج داشت.

رضا جباری، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن دفاع از پرسپولیس و شرایط حاکم بر تیم گل‌محمدی اظهار داشت: پرسپولیس در مسیر موفقیت قرار دارد و همه ما از این تیم دفاع می کنیم تا بتواند موفقیت های بعدی را رقم بزند.

او با اشاره به ناکامی تیم در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عنوان کرد: پرسپولیس 5 باخت و 5 مساوی که به حریفان نداده که برخی شهر را شلوغ کرده اند. برخلاف کسانی که برای پرسپولیس حاشیه درست می کنند و می خواهند جریان پرسپولیس را پرحاشیه نشان دهند باید بگویم ما با وجود مشکلات، بدون بازی تدارکاتی و ماجراهایی که برای سفر به عربستان داشتیم در روز فوتبالی بدمان به الهلال باختیم اما این تیم در مسیر خوب است و می تواند در ادامه موفقیت های دیگری را رقم بزند. بچه ها و کادر فنی زحمات زیادی برای تیم کشیدند و تلاش شان قابل تقدیر است. با یک شکست نباید کار را برای این تیم تمام شده دانست. پرسپولیس می تواند این ناکامی را جبران کند و در فصل جدید باز هم تا فینال و این بار به قهرمانی دست پیدا کند. در این مسیر حمایت پیشکسوتان و هواداران می تواند شرایط را برای تیم آماده تر کند تا در این راه،  مسیر درست روبروی پرسپولیس قرار بگیرد. بازی های لیگ تازه شروع شده و پرسپولیس با پیروزی در اهواز استارت خوبی را زد و می تواند این راه را همچنان ادامه دهد.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس افزود: در این سال‌ها روند پرسپولیس رو به جلو و مثبت بوده و همین موضوع باعث شده با وجود برخی ناکامی ها و شکست ها، پیشکسوتان و هواداران پشت این تیم را خالی نکنند. دودستگی بین پرسپولیسی ها امواج منفی را برای تیم و باشگاه خواهد داشت و رخ دادن این موضوع می تواند به ضرر پرسپولیس باشد. همه ما با علم و آگاهی به این که در طول سال های اخیر پرسپولیس روند کاری خوبی را طی می کند، پشت این تیم بوده ایم و در جایی که مشکلی هم باشد، حتما آن را خواهیم گفت. در اوضاع این چنینی ما وظیفه مهمی را در قبال پرسپولیس داریم. با یک شکست نباید همه چیز را سر یک نفر خراب کرد. همه به این تیم و توانایی هایش ایمان داریم و همچنان از این تیم حمایت می کنیم تا امسال ششمین قهرمانی در لیگ را به دست آورده و باز هم در آسیا خوش بدرخشد.

جباری در خصوص آینده‌ای که از پرسپولیس تصور و پیش‌بینی می‌کند به خبرنگار برنا گفت: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و معمولا نمی توان پیش بینی دقیقی از نتایج داشت اما احساسم از آینده این تیم روشن است و فکر می کنم کسب ششمین قهرمانی متوالی برای ما دور از دسترس نیست. البته زمانی جدی تر می توان در مورد این موضوع صحبت کرد که حداقل 5-4 هفته از بازی ها بگذرد و شرایط تیم بهتر قابل بررسی باشد.

سرمربی نوجوانان پرسپولیس در مورد نتایج نامناسب تیمش در دو هفته اول لیگ استان تهران تاکید کرد: تیم های حریف الان سال های زیادی است از نونهالان در کنار هم هستند و هماهنگی خوبی با هم دارند و شرایط شان با ما قابل مقایسه نیست. ضمن این که من هیچ وقت دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما در دو بازی اول ما در لیگ، به اذعان خود تیم داوری پنالتی هایی برای ما گرفته نشد که اگر گرفته می شد، بدون شک نتایج به گونه دیگری رقم می خورد. با این تفاسیر من به توانایی تیمم ایمان دارم و در تلاش هستیم در دیداری که برابر پیکان داریم دو باخت اخیرمان را جبران کنیم.

انتهای پیام/ 4

نظر شما