پیروزی‌های پرسپولیس ادامه دارد

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۸:۳۹
کد خبر: ۱۲۶۵۶۶۵
پیروزی‌های پرسپولیس ادامه دارد
تیم فوتبال امید پرسپولیس، چهارمین پیروزی پیاپی خود را برای حفظ جایگاه در صدر جدول با غلبه بر نیروی زمینی به دست آورد.

به گزارش برنا، شاگردان اسماعیل حلالی، امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر امیدهای تهران در خانه خود به مصاف تیم نیروی زمینی رفتند و این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه دادند. نیروی زمینی قبل از این دیدار با یازده امتیاز در مکان هفتم جدول قرار داشت.

سرخ پوشان امید بعد از تساوی برابر سایپا نزدیک‌ترین رقیب خود در هفته پنجم به چهار پیروزی پیاپی دست پیدا کردند و در حال حاضر با 6 پیروزی، سه تساوی و بدون شکست، 21 امتیازی هستند. در این بازی ابتدا نیروی زمینی موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد ولی چند ثانیه بعد، شاگردان حلالی، آن را با گلزنی پاسخ دادند.

در دقیقه 20، علی تیموری پاس بی نقصی را به پشت مدافعان حریف ارسال کرد که امیر حسام صفی‌زاده، آن را تبدیل به گل  اول این دیدار کرد. امیدها دو بار دیگر هم خطرناک ظاهر شدند ولی دهقانیان و خدادادی فرصت گلزنی را از دست دادند.

پرسپولیس نیمه دوم را هم با فشار روی دروازه حریف آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی می‌توانستند به گل برسند ولی نوری و شرافت موفق به گل زدن نشدند. در دقیقه 52، فرمانی‌فرد در یک فرار توپ ارسالی را با سر کنترل و در نهایت آن را وارد دروازه نمود ولی داور در این صحنه خطای هند گرفت و گل را مردود اعلام کرد.

روند حملات ادامه داشت تا این که حسین حاجی زاده بازیکن تعویضی سرخ پوشان در دقیقه 65، گل دوم را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد میرائی به خاطر خطایی که انجام داد کارت زرد دوم را گرفت و از این لحظه پرسپولیس 10 نفره بازی کرد. دو دقیقه بعد از آن هم نیروی زمینی یکی از گل‌ها را جواب داد. نیروی زمینی دو دقیقه بعد از آن گل هم گلزنی کرد ولی این گل، آفساید بود که مردود اعلام شد.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز