اصولی: درخصوص اساسنامه هر آنچه لازم بوده از سوی فدراسیون انجام شده است

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۲۱:۵۸:۲۶
کد خبر: ۱۲۶۵۸۱۹
اصولی: درخصوص اساسنامه هر آنچه لازم بوده از سوی فدراسیون انجام شده است
عضو هیات رییسه و سرپرست کمیته فوتسال درخصوص آخرین شرایط وضعیت اساسنامه فدراسیون و برنامه‌های آتی فوتسال کشور به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش برنا؛ احسان اصولی صفار گفت: در ابتدا از حسن اعتماد ریاست فدراسیون به خودم سپاسگزارم و امیدوارم به لطف حضرت حق و حمایت و پشتیبانی رییس و هیات رییسه فدراسیون و سایر ارکان بتوانیم در توسعه فوتسال و کسب قهرمانی‌ها و جایگاه‌های رفیعی که در ظرفیت فوتسال کشور نهفته است موثر باشیم و گام های خوبی برداریم.

وی ادامه داد: همچنین دست یاری خودم را به سمت همه پیشکسوتان، مربیان، مدیران باشگاه‌های فعال در عرصه فوتسال، بازیکنان و صاحب نظران دراز می‌کنم، چراکه همفکری، کمک و حمایت و مشارکت در تصمیم‌گیری‌های صحیح در این حوزه را نیازمندیم.

سرپرست کمیته فوتسال تصریح کرد: قطعا مهمترین برنامه از دیدگاه بنده توجه به تامین امکانات برای تیم‌های ملی فوتسال و گسترش زیرساخت‌های لجستیکی است. در صورت توجه واقعی به استعدادهایی که در این رشته در سطح کشور وجود دارد می‌توانیم بیش از پیش جایگاه خود را در جهان تثبیت کنیم.

اصولی با اشاره به اهم اقداماتی که در اولویت فوتسال کشور قرار دارد، اظهار داشت: توجه به تیم‌های پایه، تشکیل تیم ملی امید، استعدادیابی در سراسر کشور و حمایت از برنامه‌ لیگ‌های فوتسال در هر دو بخش آقایان و بانوان موجب پشتوانه‌سازی مناسب برای آینده فوتسال کشور می‌شود و در این صورت بانک نیروی انسانی تکمیل خواهد شد. استعدادیابی در استانها همواره دست ما را در تامین ظرفیت مورد نیاز برای حضور پرقدرت در رقابتهای جهانی پر خواهد کرد و قطعا زمینه‌ساز کسب نتایج درخشان نیز خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌ریزی دقیق برای رقابتهای جام ملتهای آسیا باید از همین حالا آغاز شود و نقاط ضعف و قوت را در قالب یک برنامه راهبردی تدوین کنیم. با استفاده از این نقشه راه انشاله انتظاری که مردم و علاقمندان از فوتسال دارند را جامه عمل بپوشانیم. بزرگان و پیشکسوتان فوتسال را به مشارکت دعوت و درخواست می‌کنم نقطه نظراتشان را به ما منتقل کنند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درخصوص آخرین شرایط تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال اقدامات لازم درخصوص اساسنامه را انجام داده است و اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که نیاز است نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عنایت ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند تا بر اساس مصوبه مجلس، آن چیزی که درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران مشخص و توافق شده محقق شود. آن هم در شرایطی که تیم ملی فوتبال ما به لطف خدا، دعای خیر مردم و مدیریت خوب این دوره از سوی عزیزی خادم و هیات رییسه و با درخشش بازیکنان نام آور کشورمان در یک قدمی صعود به جام جهانی 2022 قرار گرفته است.

اصولی تاکید کرد: نتایج کسب شده در این دوره اتفاقی تاریخی است و با اقتدار کامل در آستانه صعود به جام جهانی قرار داریم و قطعا این دستاورد موجب افتخار و شادی مردم عزیز کشورمان است. با توجه به همه این موارد، برای رقبای ما در منطقه که در تلاش برای صعود به جام جهانی هستند، گره خوردن شرایط فوتبال ملی ما قطعا خوشایند خواهد بود. بنابراین لازم است برای تداوم این افتخار آفرینی‌ها دوستان عزیزمان در مجلس عنایت ویژه‌ای داشته باشند تا تعلل در این موضوع باعث ایجاد مخاطره برای فوتبال ملی نشود و در یک کار جمعی و هماهنگ توسط دولت جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی، فدراسیون فوتبال و تمام ارکان اقدامات مناسبی را در این حوزه به انجام برسانیم.

 

نظر شما