حدود بیست استادیوم پانزده هزار نفری به بهره برداری رسیدند؛

سلطانی‌فر: از چهار هزار پروژه نیمه تمام، پانصد پروژه مختلف به اتمام رسیده است

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۹:۲۸
کد خبر: ۶۴۳۴۷۵
سلطانی‌فر: از چهار هزار پروژه نیمه تمام، پانصد پروژه مختلف به اتمام رسیده است
وزیر ورزش و جوانان گفت: فاز اول استادیوم پنج هزار نفری گرمسار این فرصت را فراهم می کند تا مسابقات ورزشی و تمرینات در آن برگزار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، پس از افتتاح فاز نخست استادیوم پنج هزار نفری گرمسار به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

مسعود سلطانی فر با تاکید به کمک بیشتر به هیات های ورزشی و همچنین تکمیل پروژه ها گفت: فاز اول استادیوم پنج هزار نفری گرمسار این فرصت را فراهم می کند تا مسابقات ورزشی و تمرینات در آن برگزار شود. 

وزیر ورزش و جوانان افزود: در فاز نخست حدود 1500 سکوی تماشاچی هم به بهره برداری رسیده است. طی سال های گذشته در کشور 25 استادیوم 15000 نفره و 45 استادیوم 5000 نفری شروع به ساخت شده که امروز حدود 20 استادیوم 15000 نفره به بهره برداری رسیده و اکثر مراکز استان ها از آن بهره مندند. همچنین طی سال گذشته استادیوم 75000 نفره نقش جهان اصفهان، استادیوم 50000 نفره پارس شیراز هم به بهره برداری رسیدند. 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از 45 استادیوم 5000 نفره هم حدود 10 ورزشگاه به بهره‌برداری رسیده است. تکمیل کامل سکوی تماشاگر ورزشگاه گرمسار هم هزینه بسیار سنگینی داشت که ما به این نتیجه رسیدیم با توجه به محدودیت منابع آن را در دو فاز بهره‌برداری کنیم. فاز اول آن شامل زمین چمن، رختکن و جایگاه 1500 تماشاگر است که امروز افتتاح شد. امیدواریم در سال های آینده با تامین منابع سایر سکوهای تماشاگران نیز به بهره برداری برسد. 

دکتر سلطانی فر در پاسخ به وضعیت پروژه های نیمه تمام سراسر کشور گفت: سال گذشته که به وزارت ورزش و جوانان رسیدم حدود 4000 پروژه نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی متفاوت در کشور داشتیم. در این مدت حدود 500 پروژه مختلف به اتمام رسیده است و بنا داریم تا پایان سال 800 پروژه دیگر را تمام کنیم. 

وی در پایان گفت: در سال های آینده با استفاده از محل 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده تا پایان برنامه پنج ساله ششم بتوانیم بیش از 80 درصد این پروژه ها را به بهره‌برداری برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز