استقلال ۱-۱ سایپا؛

توقف شاگردان شِفر در خانه/ تمرکز روی رکورد، بلای جان استقلال شد!

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۳:۱۹
کد خبر: ۶۶۱۷۴۸
توقف شاگردان شِفر در خانه/ تمرکز روی رکورد، بلای جان استقلال شد!
تیم استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر در خانه مقابل سایپا متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال امروز از ساعت 16:35 در ورزشگاه آزاد به مصاف سایپا رفت که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم استقلال که در چند هفته اخیر در لیگ روند صعودی را در پیش گرفته است در این هفته مقابل شاگردان دایی قرار گرفت. سایپا در دقیقه 3 بازی اولین فرصت را برای گلزنی داشت که سیدحسین حسینی واکنش خوبی را مقابل این فرصت داشت. فرصت بعدی این بازی را نیز قلی زاده در دقیقه 10 بازی از دست داد که شوت او از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت. بعد از چند حمله ای که تیم سایپا روی دروازه استقلال مهیا کرد، داریوش شجاعیان در دقیقه 22 اولین گل این بازی را به ثمر رساند. امید ابراهیمی در دقیقه 28 روی شوت فرصت گلزنی به دست آورد که از کنار دروازه سایپا بیرون رفت. در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان بود. نیمه اول این بازی در نهایت با همان یک گل شجاعیان به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم این سایپا بود که یکی دو موقعیت را روی دروازه استقلال خلق کرد ولی موفق به گلزنی نشد. بهترین موقعیت سایپا در نیمه دوم در دقیقه 52 به وجود آمد که ضربه مهدی ترابی بعد از برخورد با تیرک و سر حسینی به بیرون رفت. بعد از این ضربه ترابی به دلیل مصدومیت دروازه بان استقلال وقفه چند دقیقه ای در بازی ایجاد شد. حسینی با بسته نگه داشتن دروازه خود تا دقیقه 56 رکورد ناصر حجازی دروازه بان اسطوره ای آبی ها را نیز شکست. فرشید اسماعیلی در دقیقه 60 یک فرصت دیگر برای استقلال به دست آورد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 71 ضربه محمد عباس زاده به تیرک افقی دروازه اصابت کرد و توپ گل نشد. رضا اسدی در دقیقه 85 طلسم دروازه استقلال را شکست و با یک ضربه سر دروازه حسینی را باز کرد. تیم استقلال در دقیقه 91 فرصت داشت برای بار دوم دروازه سایپا را باز کند که با درخشش دروازه بان سایپا این توپ به گل تبدیل نشد. در نیمه دوم بازی بازیکنان استقلال بیشتر حواسشان به رکوردشکنی حسینی بود و همین مسئله باعث شد که تمرکز لازم را نداشته باشند و با خروج شجاعیان روند آبی پوشان کند شد. علی قربانی در دقیقه 96 در دو قدمی دروازه نتوانست دروازه سایپا را باز کند و مهم ترین بخت آبی پوشان از دست رفت. این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال 1..................................................................................................... 1 سایپا

گل‌ها: داریوش شجاعیان (22 استقلال)- رضا اسدی (85 سایپا)

کارت زرد: علی قلی زاده (27 سایپا)- امید خالدی (33 سایپا)- فرشید باقری (51 استقلال)- امید نورافکن (72 استقلال)- روزبه شاه علیدوست (95 سایپا)

داور: موعود بنیادی

کمکها: آرمان اسعدی – محمدرضا مدیرروستا – وحید صالحی

ناظر: اسماعیل صفیری

ترکیب تیم استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، مجید حسینی، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان (76 پژمان منتظری)، فرشید اسماعیلی (65 جابر انصاری)، علی قربانی و محسن کریمی (46 خسرو حیدری)

ترکیب تیم سایپا:

حامد فلاح‌زاده، رضا علیاری، روزبه شاه‌علیدوست، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی و محمد سلیمانی‌اصل (38 محمد عباس زاده)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز