روسیه سه - مصر یک؛

صعود تزارها در خانه/ مصر با صلاح خداحافظی کرد

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۳:۲۲:۱۱
کد خبر: ۷۱۹۹۰۰
صعود تزارها در خانه/ مصر با صلاح خداحافظی کرد
تیم ملی فوتبال روسیه با نتیجه سه بر یک توانست تیم ملی مصر را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال مصر در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال روسیه رفت که این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع روسیه به پایان رسید. 

بازی دو تیم آرام و متعادل دنبال شد و روسیه همه تلاش خود را به کار برد تا با یک برد شیرین به سه امتیاز بازی برسد و جشن صعود به مرحله بعد بگیرد. در دقیقه 14، مصر صاحب کرنر شد که روی ارسال از این ضربه، مروان محسن توانست در میان مدافعان روسیه، ضربه سرش را روانه دروازه روسیه کرد که در میانه راه با برخورد به بازیکنان روسیه این توپ مجددا به کرنر رفت.

 

v_sdi

 

در دقیقه ۴۶ الفتحی مدافع مصر به اشتباه دروازه خودی را به اشتباه باز کرد تا روسیه به گل نخست برسد. در دقیقه ۵۹ دنیس چریشف توانست گلزنی کند.  در دقیقه ۶۳ آرتم دزیوبا توانست گل سوم تیمش را  به زیبایی وارد دروازه مصر کند. در دقیقه ۷۴ محمد صلاح توانست از روی نقطه پنالتی یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کند و دروازه روسیه میزبان را باز کند. این دیدار با نیتجه سه بر یک به نفع روسیه به پایان رسید.

 

4675

 

ترکیب دو تیم برای این دیدار به شرح زیر بود:

روسیه:

آکنفیف، ماریو فرناندس، کوتپف، سرگئی ایگناشویچ، دنیس چریشف، گازینسکی، رومن زوبنین،  الکساندر گولووین، یوری ژیرکوف، الکساندر سامدوف و آرتم دزیوبا

مصر:

الشناوی، احمد حجازی، احمد فتحی، علی گبر، عبدالشافی،‌محمد الننی، طارق احمد، السعید، محمد صلاح، محمود ترزگه و مروان محسن

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز