جلسه مشترک وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیونهای ورزشی؛

داورزنی: روسای فدراسیونهای ورزشی نقش مهمی در ایجاد آرامش کشور دارند/ هیات های ورزشی نباید با سرپرست اداره شوند

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۰:۲۲:۴۳
کد خبر: ۷۲۰۳۴۲
داورزنی: روسای فدراسیونهای ورزشی نقش مهمی در ایجاد آرامش کشور دارند/ هیات های ورزشی نباید با سرپرست اداره شوند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید به نقش روسای فدراسیونها برای ایجاد آرامش در کشور اظهار داشت : همه ما می بایست برای کاهش مشکلات کشور هر قدمی که می توانیم برداریم و در این برهه حساس به دولت کمک کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی در نشست مشترک وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیون ها با تاکید بر رعایت سیاست های کلی نظام، افزود : فدراسیون ها باید در انجام تعاملات و تفاهم نامه های مشترک با کشورهای مختلف، قبل از آنکه تعهدی ایجاد شود، حتما با دستگاه دیپلماسی کشور هماهنگی های لازم را انجام دهند.

وی تحولات و نوسانات اقتصادی کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: نباید نسبت به موضوعات جاری کشور بی تفاوت باشیم و همه روسای فدراسیونها باید به ایجاد فضای آرامش و کاهش مشکلات کشور هر قدمی که می توانند بردارند و در این برهه حساس باید به دولت کمک کنیم.

معاون وزیر ورزش وجوانان همچنین راجع به مشکلات پیش آمده در خصوص پاداش قهرمانان که به دلیل تاخیر برخی فدراسیونها در مراجعه به بانک مرکزی ایجاد شده گفت: پیشنهاد دادیم این دسته از فدراسیون ها با توجه به اختلاف بوجود آمده در رقم پاداش ها و قیمت سکه، حواله های سکه به کارت هدیه تبدیل و به قهرمانان اهدا شود.

وی توضیح داد که تامین همان رقم ابتدایی سکه که حدود 50 میلیارد تومان است و رقم کمی نیست برای وزارت ورزش و جوانان کار بسیار سختی بود و امیدوارم مسوولان فدراسیونها در این خصوص به گونه ای رفتار کنند که شیرینی کار از بین نرود .

داورزنی بر تعامل مدیران کل استانی و روسای فدراسیونها نیز تاکید کرد و گفت: همه ما عضو یک

خانواده هستیم و قطعا بدون این پیوند، نمی توانیم ورزش قهرمانی را در استانها توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه روسای فدراسیونها نباید اجازه دهند که هیات های ورزشی با سرپرست اداره شوند تاکید کرد : امیدوارم بتوانیم در سایه تعامل، همکاری های نزدیک تری داشته باشیم و ورزش کشور را توسعه ببخشیم.

داورزنی در پایان بر مکاتبات به موقع فدراسیونها برای تامین ارز تیم های اعزامی تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز