در دیدار رئیس المصطفی و رئیس فدراسیون پهلوانی توافق شد؛

همکاری جامعه المصطفی در جهانی سازی ورزش پهلوانی

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۳:۱۱
کد خبر: ۷۲۲۹۳۷
همکاری جامعه المصطفی در جهانی سازی ورزش پهلوانی
رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، عصرگاه روز گذشته با حضور در سازمان مرکزی جامعه المصطفی العالمیه، با آیت الله اعرافی دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آیت الله اعرافی در این دیدار ضمن خیرمقدم به جوهری، به نقش ورزش در سلامت روحی و جسمانی به ویژه در میان جوانان اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت گسترش ورزش های پهلوانی به ویژه در عرصه بین المللی، جامعه المصطفی در سال های گذشته به ترویج این رشته ورزشی در میان طلاب غیرایرانی و فرزندان آنان پرداخته است.

امام جمعه قم، تحصیل بیش از صد هزار نفر از شهرهای سراسر ایران و کشورهای مختلف جهان در قم را ویژگی منحصر به فرد این شهر دانست و خاطرنشان ساخت: جامعه المصطفی از لحاظ تاثیرگذاری فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت بسیار بالایی در سطح جهانی برخوردار است و دستگاه ها و نهادهای فرهنگی می توانند از این ظرفیت برای بین المللی سازی فعالیت های خود بهره ببرند.

مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور، توجه طلاب به ورزش به ویژه ورزش های پهلوانی و زروخانه ای را مثبت ارزیابی نمود و گفت: این آمادگی در حوزه علمیه های سراسر کشور وجود دارد که در جهت ترویج و توسعه این رشته ورزشی با سابقه فرهنگی و آیینی، همکاری لازم را انجام دهند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پایان از آمادگی جامعه المصطفی و حوزه علمیه در زمینه توسعه زورخانه ها در قم، با همکاری فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و مسئولان استان خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز