حمید استیلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر به بازیکنان انگیزه‌ای مضاعف داد/ می‌خواهیم بعد از چهار دهه به المپیک برویم

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۴:۴۵:۰۰
کد خبر: ۷۳۲۱۹۱
سلطانی‌فر به بازیکنان انگیزه‌ای مضاعف داد/ می‌خواهیم بعد از چهار دهه به المپیک برویم
مدیر تیم ملی امید گفت: حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین تیم امید نشان دهنده اهمیت این تیم است و دکتر سلطانی فر با آمدن به تمرین به بازیکنان انگیزه مضاعفی داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید پیرامون حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک در تمرین روز گذشته  تیم ملی امید به خبرنگار برنا گفت: حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین تیم امید نشان دهنده اهمیت این تیم است و سلطانی فر با آمدن به تمرین به بازیکنان انگیزه مضاعفی داد و جا دارد من همین جا از حمایت های وزیر ورزش، رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک و همچنین مسئولان فدراسیون به ویژه آقای تاج و ساکت صمیمانه تشکر کنم و امیدوارم باشگاه ها از تیم ملی و بازیکنان خودشان به بهترین نحو حمایت کنند.

وی افزود: خوشحالیم که برای نخستین بار هیات رییسه این قانون را تصویب کرد که همه تیم‌ها بازیکنانی که می‌خواهیم را در اختیار ما بگذارند. البته هنوز بعضی از تیم‌ها این کار را انجام نداده‌اند ولی منتظر  هستیم تا بازیکنان به تیم ملحق شوند. به هر حال معتقدم استمرار این حمایت ها از سوی مسئولان و باشگاه ها باعث می شود  باعث می شود ما طلسم 42 ساله نرفتن به المپیک را بشکنیم.

ملی پوش فوتبال ایران در جام جهانی 1998 فرانسه در ادامه با اشاره به حضور تیم 21 ساله های ایران در بازی های آسیایی جاکارتا، عنوان کرد: مهمترین برنامه ما برای رسیدن به المپیک است، بر همین اساس ما بازیکنانی را برای بازی های آسیایی انتخاب کردیم که هم بتوانند در بازی‌های آسیایی بازی کنند و هم ملی‌پوش تیم امید در المپیک باشند، ضمن اینکه شک نداشته باشید در این بازی ها تیم دسته و پا بسته ای نخواهیم بود و سعی می کنیم بهترین جایگاه ممکن را کسب کنیم.

استیلی خاطرنشان کرد: باید شخصیتی که برای تیم ملی بزرگسال قائل هستیم را برای تیم ملی امید قائل باشیم. این باعث می‌شود بازیکنان به خودباوری برسند که می‌توانند بعد از چهار دهه به المپیک بروند همان گونه که تیم ملی بزرگسال چند سالی است که در رتبه اول آسیا قرار دارد و ما هم در تیم امید استعدادهای بسیار خوبی داریم و این تیم قطعا پتانسیل حضور در المپیک را خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز