میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سکوها باید با فرهنگ ایرانی هماهنگ باشد/ هواداران صبوری کنند

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۲:۳۱
کد خبر: ۷۴۰۷۴۷
سکوها باید با فرهنگ ایرانی هماهنگ باشد/ هواداران صبوری کنند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با حرف زدن فرهنگ سکوهای ورزشگاه‌ها تغییر پیدا نمی‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میرشاد ماجدی، پیشکسوت تیم استقلال درباره التهاب سکوها در گفتگو با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با اشاره به اینکه سکوهای آرام نیاز بسیاری به بحث‌ها و حداقل زیرساخت‌های لازم دارد، بیان کرد: برای آرام بودن سکوها نیاز به زمان داریم در دو یا سه روز نمی‌توان وضعیت سکوها را به ایده‌آل رساند. با حرف زدن فرهنگ سکوهای ورزشگاه‌ها تغییر پیدا نمی‌کند بلکه نیاز بسیاری به آموزش و آنالیز لازم در این راستا دارد.

ماجدی با تاکید بر اینکه کانون هواداران باید با نظارت مستقیم باشگاه ها عجین شود، افزود: مدیریت باشگاه از لحاظ مسائل مالی دچار روزمرگی است که پرداخت مطالبات و بسیاری از مسائل باشگاه باعث شد تا باشگاه از فرهنگ سازی و حضور کانون‌های هواداری مناسب با فرهنگ ایرانی غافل شوند.

وی ادامه داد: اصول اصلی کانون‌های هواداری تشویق تیم مورد نظر و ایجاد شرایطی مناسب برای آنکه هواداران حاضر در ورزشگاه از تماشای رقابت دو تیم لذت ببرند. باشگاه‌ها باید با کانون‌های هواداری صحبت کنند و آنها را به سمتی ببرند که سکوهای ما با فرهنگ ایرانی هماهنگ باشد.

ماجدی با تاکید بر اینکه باشگاه‌های خصوصی شرایط بهتری برای تیم داری دارند، گفت: باشگاه‌های خصوصی با راه اندازی کمیته‌های هواداری خواسته‌های خود را به کمیته مورد نظر ارجاع دهند تا سکوها در آرامش فقط به تشویق تیم مورد نظر خود بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز