المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران؛

زرچی از خراسان رضوی قهرمان مسابقات بدمینتون یک نفره شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۶:۰۹
کد خبر: ۷۸۲۰۲۵
زرچی از خراسان رضوی قهرمان مسابقات بدمینتون یک نفره شد
دیدار نهایی اولین المپیاد استعدادهای برتر کشور در قسمت پسران در بخش یک نفره امروز جمعه در سالن آکادمی بدمینتون شهرستان زنجان بین محمد زرچی از خراسان رضوی و علی حیاتی از کرمانشاه برگزار شد که در پایان این دیدار زرچی برابر حریف خود به پیروزی رسید و قهرمان یک نفره این المپاد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، دیدار نهایی اولین المپیاد استعدادهای برتر کشور در قسمت پسران در بخش یک نفره امروز جمعه در سالن آکادمی بدمینتون شهرستان زنجان بین محمد زرچی از خراسان رضوی و علی حیاتی از کرمانشاه برگزار شد که در پایان این دیدار زرچی برابر حریف خود به پیروزی رسید و قهرمان یک نفره این المپاد شد. در این دیدار زرچی توانست حریف کرمانشاهی خود را با نتیجه ۲ بر یک و با امتیازهای ۲۱  ۱۵ . ۲۰  ۲۲  و  ۲۳  ۲۱ شکست دهد و به مقام نخست دست یابد .

علی حیاتی از کرمانشاه دوم شد و امیر حسین حسنی از زنجان و امیر رجبلو از گلستان به مقام سوم مشترک دست یافتند .

اولین دوره المپاد استعدادهای برتر بدمینتون پسران کشور با شرکت ۱۶۸ بازیکن از ۲۸ استان کشور در روزهای ششم لغایت نهم آذر ماه جاری در محل آکادمی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار شد

لازم به ذکر است اختتامیه اولین المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون کشور که با حضور آقایان خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ، محمد حسن نیکویی نماینده وزارت ورزش و جوانان ، ابوالفضل مهاجر مشاور عالی فدراسیون ، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون ، محمود انصاری رئیس هیات بدمینتون استان زنجان ، غلامرضا باقری دبیر هیات بدمینتون استان و دیگر مسئولین استان  و هیات بدمینتون استان زنجان حضور داشتند و مدال به نفرات برتر از سوی آنان اهداء گردید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز