نورمحمد تربتی‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر جزو وزرای قوی دولت است/ می‌توان از تجربیات کشورهای دیگر درباره اتفاقات غیر ورزشی ورزشگاه‌ها استفاده کرد

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۴:۳۳
کد خبر: ۸۴۳۷۹۴
سلطانی‌فر جزو وزرای قوی دولت است/ می‌توان از تجربیات کشورهای دیگر درباره اتفاقات غیر ورزشی ورزشگاه‌ها استفاده کرد
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: به صورت کلی اگر بخواهم نظر بدهم بنده جنبه منفی در عملکرد آقای سلطانی‌فر نمی‌بینم و وی جزو وزرای قوی دولت به شمار می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نورمحمد تربتی‌نژاد، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار برنا گفت: به صورت کلی اگر بخواهم نظر بدهم بنده جنبه منفی در عملکرد آقای سلطانی‌فر نمی بینم و وی جزو وزرای قوی دولت به شمار می‌رود. البته ورزش شاخص‌های مختلفی مانند ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و مورادی از این قبیل است که فکر می‌کنم  دولت موفقیت‌های خوبی در این باره دارد.

عضو فراکسیون ورزش با اشاره به وجود برخی بد اخلاقی ها در ورزش و بویژه فوتبال افزود: در این باره باید دو جنبه را بررسی کرد، نسخت اینکه عملکرد ورزشکاران و مدیران ورزشی چگونه است و دوم اینکه عملکرد تماشاگران چگونه بوده است. نکته مهم این است که به دلیل عملکرد چند تماشاگرنما نباید صحبت از استیضاح شود، اما می‌توان در این‌باره صحبت کرد که چگونه جلوی این بد اخلاقی‌ها گرفته شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در این‌باره ادامه داد: بداخلاقی در بسیاری از کشورها وجود دارد و می توان از تجربیات کشورهای دیگر درباره اتفاقات غیر ورزشی ورزشگاه استفاده کرد و دید آنها چکار کرده اند. آنچه مسلم به نظر می‌رسد جلوگیری از حضور برخی تماشاگرنماها است. در یک ورزشگاه 50 هزار نفری بسیاری از اوقات چند تماشاگرنما باعث ایجاد تنش و دعوا می‌شوند و در این زمینه وظیفه وزارت ورزش تاکید بر رسیدگی به موقع ارکان قضایی فدراسیون به این مسائل است. درباره بحث جلوگیری از حضور این افراد نیز می‌توان با به کار بردن دوربین‌های بیشتر آنها را شناسایی کرد و جلوی حضور آنها در محیط با نشاط ورزشی را گرفت و اینکه سر چنین مسئله‌ای موضوع استیضاح و برکناری وسط بیاید به هیچ وجه راهکار نیست و به نوعی پا کردن صورت مسئله است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز