هاشم اسکندری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استیضاح، آرامش را از ورزش کشور می‌گیرد/ حاشیه‌ها ریشه تربیتی و فرهنگی دارد/ موفقیت ورزش نشان از مدیریت قوی سلطانی‌فر دارد

۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۶:۴۸:۳۸
کد خبر: ۸۵۱۶۵۵
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان گفت: نمایندگان مجلس در این زمان حساس نباید آرامش را از ورزش کشور بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص مباحث مطرح شده درباره استیضاح مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، بیان کرد: با توجه به عملکرد مطلوبی که فدراسیون‌های ورزشی مختلف طی چند سال اخیر داشتند، می‌توان به مدیریتی قوی در این حوزه پی برد. هیچ موفقیتی بدون برنامه‌ریزی درست و مدیریت خوب به دست نمی‌آید.

وی افزود: سال قبل از المپیک است و این سال برای تک تک فدراسیون‌های المپیکی بسیار اهمیت دارد. وقتی نمایندگان مجلس به حواشی فرهنگی یک رشته غیر المپیکی می‌پردازند و درخواست استیضاح وزیر ورزش را می‌کنند، باید به این نکته هم توجه داشته باشند که در قدم اول آرامش را از ورزش کشور می‌گیرند و در روند کسب سهمیه المپیک اختلال ایجاد می‌کنند.

اسکندری عنوان کرد: اتفاقاتی که جوانان در پیرامون یک مسابقه مانند فوتبال ایجاد می‌کنند، ریشه فرهنگی و تربیتی دارد. چون این خشونت و اتفاق در محل استادیوم ورزشی بوده است، لزوما باعث آن سلطانی‌فر نیست. اگر نمایندگان قصد دارند این مسئله از ریشه حل شود، باید از مدارس و مراکز فرهنگی کشور آغاز کنند.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در پایان گفت: در این شرایط سخت اقتصادی وزارت ورزش و جامعه ورزشی برای به اهتزاز در آوردن پرچم کشور تمام قد ایستاده‌اند، نمایندگان مجلس هم باید شرایط را درک کنند و با مطرح کردن موضوعات فرعی موفقیت ورزش کشور را به خطر نیندازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز