علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال امسال حداقل یک جام می‌گیرد/ ماشین‌سازی تیم اول تبریز است، نه تراکتور/ منتظر درخشش تبریزی باشید

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۴:۵۹:۰۵
کد خبر: ۸۸۷۷۳۸
استقلال امسال حداقل یک جام می‌گیرد/ ماشین‌سازی تیم اول تبریز است، نه تراکتور/ منتظر درخشش تبریزی باشید
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: به شخصه به استقلال در لیگ نوزدهم بسیار امیدوار هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دیدار حساس این تیم در چارچوب در هفته نخست لیگ نوزدهم مقابل ماشین سازی تبریز به خبرنگار برنا گفت: در هر تورنمنت و جامی بازی اول سخت است و برای همه شرایط خاصی وجود دارد.

وی افزود: خوشبختانه استقلال شرایط خوبی دارد و تغییراتی که در این تیم انجام شده یک مربی بزرگ و باسواد به نام استراماچونی، تیم جوان و با انگیزه ای را بسته که می تواند در طول لیگ از سد هر حریفی بگذرد. بنده به شخصه به استقلال در لیگ نوزدهم بسیار امیدوار هستم.

بازیکن تبریزی و سابق فوتبال ایران و باشگاه استقلال درباره احتمال بروز حواشی و حساسیت هایی که در بازی با ماشین سازی که مشابه آن در دیدار آبی پوشان با تیم اول تبریز یعنی تراکتورسازی به وجود آمده بود، تصریح کرد :چه کسی گفته تراکتورسازی تیم اول تبریز است. این را همان آقایانی گفتند که بین دو تیم فرق گذاشتند و ماشین سازی را از کارخانه بیرون کردند و مانند یک بچه یتیم از آن نگهداری می کنند. من باید خدمت هواداران فوتبال توضیح بدهم که نخستین باشگاه فوتبال در تبریز ماشین سازی است و تیم اول شهر تبریز ماشین‌سازی است نه تراکتورسازی. تیمی که هواداران متعصب خود را دارد هرگز هم این هواداران به غیر از تشویق تیم خود و لذت بردن از فوتبال به فکر چیزی دیگری نیستند و بنده به عنوان یک تبریزی برای آنهایی که ماشین سازی را تیم دوم می نامند و به آن توجه نمی کنند واقعاً متاسفم. حیف است تیمی با این ریشه و قدمت چنین وضعیتی داشته باشد که همه فکر کنند این تیم تیم دوم شهر است.

مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت هجومی تیم استراماچونی را چگونه ارزیابی می کند، پاسخ داد: استقلال بازیکنان بسیار خوبی در فاز هجومی دارد. دیاباته یک بازیکن فیزیکی است که در نبردهای هوایی  می تواند تاثیرگذار باشد و قدرت حفظ توپ خوبی دارد. ضمن اینکه بازیکنانی مانند محسن کریمی و البته تبریزی نیز حضور دارند و بی تردید به شما قول می دهم یکی از بازیکنانی که امسال اسم آن را را زیاد خواهیم شنید همین تبریزی است و او در لیگ خواهد درخشید و در سال های قبل بازی های کمتری به او می رسید.

اکبرپور در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره این موضوع که آیا به قهرمانی استقلال در لیگ امیدوار است یا خیر، اظهار داشت: موضوعی را که احتمال رخ دادن آن وجود ندارد درباره آن حرف نمی زنم. استقلال تمرینات خود را به موقع و زود شروع کرد و بازیکنان بسیار جوان و در عین حال خوبی را جذب کرد. البته شاید با نظر سرمربی یک بازیکن دیگر نیز جذب شود اما مطمئن هستم در صورت حمایت هواداران، استقلال امسال بعد از چند سال دوباره می تواند در لیگ برتر قهرمان شود و حداقل خروجی این تیم می تواند کسب یک جام باشد.

سرمربی تیم نوجوانان استقلال پیرامون دربی هفته چهارم نیز عنوان کرد: هر تیم 30 بازی دارد، هفته چهارم دو تیم استقلال و پرسپولیس با هم بازی می کنند، همه ما از حساسیت این دیدار باخبر هستیم و تیمی برنده است که بتواند از موقعیت های خود بهتر استفاده کند و البته بیشتر تلاش کند و دونده تر باشد.

وی درمورد نتایج کسب شده تیم نوجوانان در پنج هفته ابتدایی اظهار داشت: به لطف خدا در 5 بازی نخست 5 برد کسب کرده ایم و سعی می‌کنیم همین روند را ادامه بدهیم.

اکبرپور گفت: از هواداران می‌خواهم صبور باشند و مانند همیشه از تیم حمایت کنند و منتظر هماهنگ تر شدن این تیم باشند. خودم را مدیون ماشین سازی می دانم و بعد هم استقلال. هر دو باشگاه خانه من است و امیدوارم شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند باشیم و هر تیمی که استحقاق برد داشت، پیروز شود.

نظر شما