وحید محمدزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وضعیت بد ذوب‌آهن در جدول موقتی است/ شرمنده هواداران هستیم/ با اولین سه امتیاز استارت رسیدن به اوج را خواهیم زد

۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۴:۰۵
کد خبر: ۹۱۶۶۸۸
وضعیت بد ذوب‌آهن در جدول موقتی است/ شرمنده هواداران هستیم/ با اولین سه امتیاز استارت رسیدن به اوج را خواهیم زد
بازین تیم ذوب آهن می‌گوید وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی موقت است و همین جمعه نخستین برد خود را بدست می‌آوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وحید محمدزاده بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درباره آخرین وضعیت این تیم و باخت شاگردان منصوریان مقابله تیم پیکان به خبرنگار برنا گفت: شکی وجود ندارد که تیم ما از لحاظ نتیجه ضعیف بوده اما همه می دانیم چنین روندی در سال های گذشته نیز وجود داشته و برای من که سابقه ۵ سال بازی در این تیم را دارم این وضعیت در ابتدای لیگ آشنا است. اما در همین سال های گذشته ذوب آهن نشان داده چه تیم بزرگی است و همین حالا هم از کادر مدیریتی،  کادر فنی و بازیکنان حرفه ای برخوردار است. ما جزو تیم های قدرتمند کشور هستیم و این وضعیت نیز در جدول رده بندی موقتی خواهد بود.

 مدافع سابق تیم سایپا در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: شما فیلم همین بازی پیکان و یا بازی استقلال و سپاهان را ببینید، در همین بازی پیکان میزان موقعیت های خطرناک و درصد مالکیت توپ را بسنجید. آن وقت خواهید دید کدام تیم در میدان برتر بوده است و این  در حالی رخ می دهد که نتیجه چیز دیگری را نشان می دهد.

بازیکن سبز پوشان اصفهانی که سابقه قهرمانی با این تیم در جام حذفی را دارد در ادامه اظهار داشت: نمی‌دانم واقعاً اسم این را باید چه گذاشت. بدشانسی، بدبیاری و یا بد اقبالی به هر حال هرچی که هست با اولین برد پایان خواهد یافت. شک نکنید ما با یک برد استارت رسیدن به روزهای اوج ذوب آهن را خواهیم زد و  این امر مهم می‌تواند در همین هفته نهم رخ دهد.

 محمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا عدم تمرکز در بین بازیکنان یا خط دفاعی در کسب نتایج ضعیف ذوب آهن تاثیر داشته و اینکه نظرش درباره بازی با شاهین بوشهر در اصفهان چیست، بیان کرد: ما به هیچ وجه تمرکز خود را در بازی از دست نداده‌ایم ، چراکه تیم کم تجربه‌ای نیستیم اما در چند هفته هم فشار روانی و استرس باعث شد نتوانیم به نتیجه دست پیدا کنیم. در مورد بازی با شاهین نیز هیچ تیمی در لیگ برتر حریف ساده‌ای نیست و ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به نخستین برد خود در این فصل دست پیدا کنیم و انشالله با تلاش همگی این موضوع محقق می‌شود.

 وی در پایان خطاب به هواداران ذوب‌آهن گفت: ما نتوانستیم در مقابل علاقه، شور و حمایت هواداران نتایج خوبی کسب کنیم. تک تک هواداران ذوب آهن بدانند بازیکنان با تمام وجود وارد زمین می شوند. امیدوارم این موضوع همین هفته به پایان برسد و انشاالله بتوانیم با یک برد خوب دل هواداران را شاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز