سید مجتبی حسینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرکت قهرمان سیر به فکر رونق چرخه ورزش کشور است/ با توجه به سیاست‌گذاری‌های وزارت ورزش تعامل لازم را با فدراسیون‌ها داریم

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۵:۵۶:۱۷
کد خبر: ۹۴۲۸۰۴
شرکت قهرمان سیر به فکر رونق چرخه ورزش کشور است/ با توجه به سیاست‌گذاری‌های وزارت ورزش تعامل لازم را با فدراسیون‌ها داریم
مدیرعامل شرکت قهرمان سیر ایرانیان گفت: در راستای سیاست‌هایی که به درستی اتخاذ شده ما فشارها را تحمل می‌کنیم و از سایر همکارانمان در فدراسیون‌ها خواهش می‌کنیم آنها هم این همکاری را با ما بیشتر کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمجتبی حسینی، مدیرعامل شرکت قهرمان سیر ایرانیان، درباره برنامه این شرکت درخصوص حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: شرکت قهرمان سیر ایرانیان شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری وابسته به صندوق حمایت از  قهرمانان و  پیشکسوتان ورزش کشور است. این شرکت تنها شرکتی است که در وزارت ورزش خدمات بلیت و ویزا و تور انجام می‌دهد و اتفاق جدیدی است که در اولین ماه‌های حضور دکتر سلطانی‌فر در ورزش  ایجاد شد دلیل اصلی‌اش هم این است که وزارت ورزش جزو وزارت‌ خانه‌هایی بود که خیلی از زمان وزارت‌‌خانه شدنش نمی‌گذرد و قبلا  یک سازمان تربیت بدنی بوده یک‌سری نواقص داشته که دغدغه اصلی وزیر و مدیران صندوق حمایت این بود که بتوانند رفاهیاتی را برای  پیشکسوتان و قهرمانان و همچنین همکارانمان در وزارت ورزش ایجاد کنند که لازمه این رفاهیات اخذ فضاهای اقامتی بود که همکاران ما بتوانند از این فضای اقامتی با خانواده‌هایشان استفاده کنند و بهره‌مند شوند.

او اضافه کرد: شهرهایی مثل مشهد، منطقه شمال کشور، کیش، اصلی‌ترین جاهای سیاسی و سیاحتی را به خودشان اختصاص می‌دهند همکاران ما بتوانند ساعت‌های خوبی را با خانواده‌هایشان با یارانه‌ها و شرایط اقساط و شرایطی در حقیقت به صرفه و متفاوت با بازار در اختیار همکاران قرار بدهد و همکاران و همچنین جامعه خوب پیشکسوتان بتوانند از آن بهره‌مند شوند. در درجه دوم فدراسیون‌های ورزشی ما که تقریبا تعدادشان به 51، 52 تا هم می‌رسد یکی از دغدغه‌های اصلی‌شان تأمین بلیت‌های تورنمنت‌هایشان است این بلیت‌های تورنمنت‌ها با توجه به اعزام‌های گروهی که این دوستان دارند تقریبا یک فشار مالی سنگینی را برای فدراسیون‌ها دارد. این شرکت سعی می‌کند یک همکاری خوبی داشته باشد و این عزیزان بتوانند با ددلاین زمانی لازم و بهترین قیمت‌ها با همکاری شبانه‌روزی اعزام‌هایشان را از طریق ما انجام دهند. یعنی فدراسیونی به خاطر نبودن بلیت و به خاطر نداشتن مبلغ بلیت اعزامش به مشکل نخورد و این شرکت این خدمات را بتواند ارائه دهد و در نهایت در یک ددلاین زمانی چند ماهه تسویه حساب‌هایشان را انجام بدهند.

او در پاسخ به این سوال که تاکنون کدام یک از فدراسیون‌ها بیشترین همکاری را با این شرکت داشته است؟ توضیح داد: قطعا دکتر سلطانی‌فر و خانم فرامرزیان که بیشترین دغدغه تأمین مالی فدراسیون‌ها را دارند به فدراسیون‌ها خیلی اصرار دارند که بتوانند در حقیقت از سمت این آژانس خدمات‌شان را به عنوان پیشنهاد انجام بدهند به این دلیل که هم منافع مالی‌اش شخصی نیست و برای پیشکسوتان مجدد هزینه می‌شود و اینکه ما هیچ‌وقت به فدراسیون‌ها نه نمی‌گوییم و موظف هستیم با توجه به سیاست‌هایی که وزارت‌خانه دارد و تأمین منابع کنیم و اعزام‌هایشان را انجام دهیم. فدراسیون‌ها تا حدودی استقبال داشتند ولی بهترین فدارسیون‌هایی که تا الان با ما کار کردند، فدراسیون وزنه‌برداری، شطرنج، فوتبال، شنا، اتومبیلرانی، گلف و اسکواش و اسکی تقریبا با ما همکاری‌ خیلی خوبی دارند و دارند کار می‌کنند. بعضی از فدراسیون‌ها یا اعزام‌هایشان خیلی زیاد نیست و شاید در سال  کلا 2 بار بیشتر نباشد و به تازگی فدراسیون کاراته که از روزی که در خدمت رئیس جدیدشان هستیم استقبال کردند.

وی افزود: قطع به یقین هدف اصلی از این خریدها و این همکاری‌ها این است که گردش مالی سنگین از ورزش بیرون نرود و در خود ورزش چرخه داشته باشد و به تبع آن منافع مالی‌اش به پیشکسوتان صندوق برسد یعنی واقعا هدفی جز این نیست و همین خدمات دادن به فدراسیون‌ها با این اعزام‌های گروهی سنگین فشار خیلی بزرگی روی مدیران قهرمان سیر ایجاد می‌کند. ولی در راستای سیاست‌هایی که به درستی اتخاذ شده ما این فشار را تحمل می‌کنیم و از سایر همکارانمان در فدراسیون‌ها هم استقبال می‌کنیم و خواهش می‌کنیم آنها هم این همکاری را با ما بیشتر کنند و بتوانیم رونق گردشگری وزارت‌خانه را و شرکت قهرمان‌سیر را در جامعه ورزش ملموس‌تر و با گستردگی بیشتری داشته باشیم.

حسینی در پایان درمورد جذب اسپانسر برای شرکت نیز گفت: در حقیقت اسپانسر را قطعا همه دوست دارند ولی ما چون ددلاین زمانی که می‌خواهیم داشته باشیم برای اعزام‌ها خیلی فشرده است اسپانسرها خیلی راغب نیستند وارد این عرصه شوند. اسپانسر  بیشتر با تیم‌های ورزشی که از قابلیت دوربین برخوردار است حمایت می‌کنند چون می خواهند  مسابقه ورزشی داشته باشند که تبلیغ‌شان را از طریق تبلیغ تلویزیونی و کانال ورزش و یا هر کانال دیگری دیده شود و عملا برای اینکه بخواهند در راستای جایی که بخواهد کمکی به ورزش کند مثل آژانس ما بخواهند وارد شوند خیلی تمایل ندارند.

نظر شما