محمدرضا مظلومی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وضعیت تیم ملی فوتبال ۵ نفره هنوز مشخص نشده است/ مسابقات مجازی در بخش همگانی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۹:۱۷
کد خبر: ۹۹۰۵۱۴
رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گفت: ورزشکاران ما در دو رشته دوومیدانی و جودو برای پاراالمپیک 2020 توکیو آماده خواهند شد تا ان‌شاأالله پس از این شرایط برنامه‌ریزی بهتری برای آن‌ها داشته باشیم، اما فعلا فقط سعی می‌کنند بدنشان را آماده نگه دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مظلومی، رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، در خصوص برگزاری یک دوره مسابقات آمادگی جسمانی به صورت مجازی در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: این رقابت‌ها مرتبط با بخش ورزش همگانی است که این مسابقات را برای ورزشکاران نابینا و کم‌بینا برگزار می‌کنیم. یک تمرین آن طناب‌زنی است تا بچه‌ها بتوانند در منزل وضعیت آمادگی خود را حفظ کنند و افت نداشته باشند.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری این رقابت‌ها افراد بتوانند آمادگی داشته باشند تا پس از آن در هر استان این کار را انجام دهیم و زمانی که قرنطینه تمام و این ویروس در کشور ریشه‌کن شد، همه منتخبین را یک جا جمع کنیم و یک کار جدید انجام دهیم تا انگیزه‌ای برای ورزش داشته باشند. قطعا به ورزشکارانی که آمادگی خوبی دارند، هدایایی اهدا خواهیم کرد.

مظلومی اظهار کرد: دو روز گذشته این کار آغاز کردیم، اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده و به استان‌ها اعلان کردیم، ان‌شاءالله بتوانیم این کار را با موفقیت به پایان برسانیم. تازه شروع کار است و میزان استقبال ورزشکاران مشخص نیست اما قطعا بازخورد مثبتی خواهد داشت.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان در پایان گفت: ملی‌پوشان ما در حال حاضر زیر نظر مربیان خود به صورت آنلاین تمریناتشان را در خانه دنبال می‌کنند چون تمام مراکز ورزشی الان تعطیل است. ورزشکاران ما در دو رشته دوومیدانی و جودو برای پاراالمپیک توکیو آماده خواهند شد تا ان‌شاءالله پس از این شرایط برنامه‌ریزی بهتری برای آن‌ها داشته باشیم، اما فعلا فقط سعی می‌کنند بدنشان را آماده نگهدارند. هنوز وضعیت تیم ملی فوتبال 5 نفره مشخص نشده است، باید تا بعد از این شرایط صبر کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز