صدور دستور ابلاغ چارت اداری اداره کل راه‌آهن کرمانشاه ؛

ضرورت دارد تا افراد واجدالشرایط در راه آهن کرمانشاه به کارگیری شوند

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۲:۲۵
کد خبر: ۸۳۴۳۴۷
ضرورت دارد تا افراد واجدالشرایط در راه آهن کرمانشاه به کارگیری شوند
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته دستور صدور چارت اداری اداره کل راه آهن کرمانشاه صادر شد. کار در شرکت راه آهن کاری تخصصی است، امیدواریم در کمترین زمان ممکن با برگزاری آزمون نیروهای واجدالشرایط در اداره راه آهن کرمانشاه به کارگیری شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس اظهار کرد: از زمانی که راه آهن به کرمانشاه آمد با آقای آخوندی برای داشتن چارت سازمانی و راه اندازی اداره راه آهن صحبت شد. این مهم با توجه به اینکه ما بیکارترین استان کشور هستیم ضرورت دارد تا افراد واجدالشرایط به کارگیری شوند و ما هم مانند سایر استان‌ها به جای یک ایستگاه راه آهن صاحب اداره راه آهن شویم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان آقای آخوندی این پیگیری‌ها انجام شد گفت: با روی کار آمدن آقای اسلامی وزیر وقت راه نیز این پیگیری‌ها ادامه یافت. پس از اینکه راه آهن همدان به عنوان مرکز راه آهن غرب شناخته شد و در پی اعتراض مردم مجدداً نامه‌ای به وزیر نوشته شد که چرا کرمانشاه با داشتن ۴۵۰ تا ۵۰۰ کیلومتر ریل گذاری مرکز راه آهن غرب شناخته نشده اما همدان با ۱۵۰ کیلومتر مرکز شناخته شده است؟  این پیگیری‌ها ادامه یافت و ادامه کار به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی کشور محول شد که پس از مکاتبه با وی روز گذشته دستور صدور چارت سازمانی راه آهن کرمانشاه به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد. کار در شرکت راه آهن کاری تخصصی است، امیدواریم در کمترین زمان ممکن با برگزاری آزمون نیروهای واجدالشرایط در اداره راه آهن کرمانشاه به کارگیری شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز