رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان:

بیش از ۷۰۰۰ خانوار تحت پوشش خدمات سمن‌های جوانان در بیماری کرونا قرار گرفتند

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۶۷۱۴
رئیس مجمع جوانان استان کرمان گفت: از ابتدای بیماری کرونا،سازمانهای مردم نهاد جوانان استان کرمان در صف اول مبارزه با این بیماری قرار گرفتند و خدمات مختلفی طی این دوران ارائه کرده اند.

احمد احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با برنا با بیان این موضوع خاطرنشان کرد: از همان روزهای ابتدایی تیم های متشکل از جوانان مشغول به ضدعفونی معابر سطح شهر و استان کرمان نمودند و در همین ایام به ۲۷۰۰ خانوار کمتر برخوردار به طور متناوب مواد ضدعفونی و ماسک توسط سمن های جوانان در سطح استان توزیع شد.

احمدی‌نژاد افزود: هم چنین در رزمایش همت مومنانه و کمک جوانانه تعداد ۴۶۰۰ خانوار خانوار توسط سمن های جوانان شناسایی شد که طی ۴ مرحله سعی شد تا به کل خانوارهای شناسایی شده بسته های معیشتی و حمایتی توزیع گردد.

رئیس مجمع جوانان استان کرمان گفت: حمایت‌های سمن‌های جوانان در قالب توزیع ماسک به مناطق حاشیه و کمتربرخوردار نیز ادامه داشته و تاکنون بالغ بر ۵۰۰۰ ماسک در این مناطق توزیع شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت چندین پویش از جانب سمن های جوانان راه اندازی و یا حمایت شد که از جمله آن می توان به پویش "جوانان مدافعان سلامت عزاداران حسینی" اشاره کرد که در قالب برنامه های مختلف مجازی در ایام محرم و هم‌چنین دسته جات سیار و توزیع ماسک اقدامات ارزنده ای برای عزاداران حسینی انجام شد.

احمدی‌نژاد گفت: هم چنین در پویش جوانان پیشگامان خدمت و سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان کرمان سمن های جوانان در ارائه خدمات آموزشی و حتی توزیع اقلام بهداشتی و ماسک به مردم بار دیگر خوش درخشیدند.

رئیس مجمع جوانان گفت: در زمینه اهدا خون نیز باردیگر با راه اندازی یک پویش استانی از مردم و جوانان درخواست شد تا به مراکز انتقال خون رفته و به کمک بیماران بشتابند که با استقبال بسیار خوبی از جانب جوانان کرمانی مواجه شد.

وی بیان داشت: در طی۹ ماه گذشته از شروع بیماری کرونا سمن های جوانان استان کرمان در راه اندازی ۱۰ پویش ملی و استانی مشارکت و همکاری داشته اند و هم چنان نیز از راه اندازی این پویش های اجتماعی حمایت می نمایند.

احمدی نژاد افزود: تاکنون بیش از ۱۵۰۰ جوان با مشارکت داوطلبانه و فعال در این برنامه ها به ارائه خدمات به مردم استان کرمان پرداخته اند و هم چنان نیز در قالب تیم های مختلف امدادی با نهادها و دستگاه ها همکاری می کنند.

رئیس مجمع جوانان استان کرمان گفت: جوانان استان کرمان از ارائه خدمت به مردم تاکنون فروگذار نبوده اند و تا پایان این بیماری به اجرای طرح ها و برنامه های خود  ادامه خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز