استاندار کرمان:

هلال احمر نهادی امین برای مردم است

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۲۵:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۰۱۵۰
هلال احمر نهادی امین برای مردم است
استاندار کرمان گفت: جمعیت هلال احمر نهادی امین برای مردم است که در عرصه‌های اجتماعی از جمله بهداشت، کمکهای مردمی، آموزش همگانی و کمک‌های مومنانه عملکرد موثری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در دیدارِ مدیرکل و معاونان جمعیت هلال احمر استان که معاون عمرانی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری نیز حضور داشتند، خانه‌های هلال روستایی را اتفاق مهم و موثری در کاهش خسارات انسانی حوادث دانست و گفت: جمعیت هلال احمر نهاد امینی برای مردم است که در عرصه‌های اجتماعی از جمله بهداشت، کمکهای مردمی، آموزش همگانی و کمک‌های مومنانه عملکرد موثری دارد.

استاندار کرمان، مجموعه هلال احمر را نیروهای همیشه آماده در روزهای معمول و بحرانی برشمرد که در کاهش آلام بشری نقش دارند و مورد احترام آحاد جامعه هستند.

زینی‌وند همچنین به سابقه فعالیت‌های امدادرسانی هلال احمر اشاره کرد و افزود: این جمعیت مقبولیت بشری خود را همیشه حفظ کرده و با تغییر حکومت ها نیز ماهیت خود را از دست نداده است.

استاندار کرمان نقش تعیین کننده هلال احمر در بحران هایی چون سیل و زلزله را یادآور شد و گفت: آموزش های همگانی و حرفه ای که به افراد داده می‌شود در حوادث بسیار کمک کننده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز