رویارویی مس و آرمان گهر در دربی کرمان

۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۰۷:۴۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۸۷۵۰
رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: دربی استان کرمان با جدال تیم‌های مس و آرمان گهر بعد از ظهر امروز پنجشنبه ۱۱ آذر ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ عرفان امیرخسروی در این خصوص اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک اعلام شد که بر این اساس، پیام حیدری یکی از داوران شناخته شده کشور بازی دو تیم مس کرمان و آرمان‌گهر سیرجان را قضاوت خواهد کرد.

او افزود: کمک‌های حیدری در این بازی علی اکبر نوری و ابراهیم امتنایی و داور چهارم بازی نیز حامد رنجبر صولتی است و عبدالرسول استادزاده هم بر بازی نظارت می‌کند.

امیرخسروی تصریح کرد: از سوابق پیام حیدری می‌توان به حضور در سه دربی پرسپولیس و استقلال اشاره کرد که در یک بازی به عنوان داور وسط و در دو بازی نیز به عنوان داور چهارم حضور داشته است.

او بیان کرد: دربی استان کرمان بعد از ظهر امروز پنجشنبه ۱۱ آذر ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مس شهر بابک دیگر نماینده فوتبال کرمان در لیگ یک نیز عصر امروز پنجشنبه در تبریز مقابل ماشین سازی این شهر به میدان می‌رود.

امیرخسروی افزود: حامد صادقی جو، علی رعیت، آرمان خدمتگزار و سیدحسین حسینی این دیدار را قضاوت می‌کنند و محمدرضا امینی ناظر بازی است.

توپ فوتبال

او به تقابل نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ برتر اشاره کرد و بیان داشت: شنبه ۱۳ آذر ماه، گل گهر سیرجان و سپاهان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در سیرجان مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

امیرخسروی تصریح کرد: حسن اکرمی در کنار محمد عطایی و علیرضا مرادی این بازی را صوت می‌زند، سعاد وفاپیشه داور چهارم است و حیدر شکور بر دیدار نظارت دارد.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان در لیگ برتر کشور نیز روز یکشنبه ۱۴ آذر ماه در شهر اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود.

امیرخسروی افزود: کوپال ناظمی، جلیل شعرانی، مرتضی یوسف شهریاری و عبدالنبی پورخلف بازی را قضاوت می‌کنند و محمود رفیعی هم ناظر دیدار است.

او برای نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ‌های مختلف آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز