مدیرکل انتقال خون کرمان خبر داد: آمادگی مراکز خون‌گیری در روزهای منتهی به تاسوعا و عاشورا

۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۶:۴۴
کد خبر: ۱۳۶۰۸۷۲
مدیرکل انتقال خون کرمان خبر داد: آمادگی مراکز خون‌گیری در روزهای منتهی به تاسوعا و عاشورا
مدیرکل انتقال خون استان کرمان ضمن اعلام ساعات کاری مراکز اهدای خون استان در تاسوعا و عاشورای حسینی از مردم کرمان جهت انجام این امر خداپسندانه اهدای خون دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ایرج شکوهی مدیرکل انتقال خون کرمان ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام بیان داشت که مراکز اهدای خون سراسر استان مانند هر ساله در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان اهداکنندگان کرمانی هستند.

او بیان کرد: پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸ و نیم صبح الی ۱۴،  تیم سیار اهدای خون واقع در زنگی آباد کرمان در روز عاشورای حسینی از ساعت ۸ و نیم صبح تا ۱۵ و پایگاه های اهدای خون در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان جیرفت و بم نیز در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸ و نیم صبح الی ۱۴ آماده خدمت رسانی به اهدا کنندگان گرامی می باشند.

شکوهی ضمن دعوت از عزاداران حسینی برای اهدای خون و پیوستن به پویش ایثار حسینی، اهدای خون آگاهانه که از اول محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت اظهار کرد: تمامی ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی در جهت پیشگیری از سرایت ویروس کرونا در کلیه پایگاه‌های اهدای خون استان رعایت و هم استانی های عزیز می توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی جهت ادای نذر خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به پایگاه های استان مراجعه نمایند.

او در پایان یادآور شد: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی مختص به زمان خاصی نیست، بلکه یک نیاز همیشگی است، از این رو از مردم عزیز کرمان خواست که بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند و با اهدای خون خود زمزمه حیات را دوباره در دل های بیماران به جریان اندازند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز