رئیس مرکز پژوهش های علمی و آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان:

تدوین نقشه راه برنامه معلم پژوهنده در آموزش و پرورش استان کرمان

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۰:۳۹
کد خبر: ۴۳۲۵۹۳
تدوین نقشه راه برنامه معلم پژوهنده در آموزش و پرورش استان کرمان
رئیس مرکز پژوهش های علمی و آموزشی استان کرمان از تدوین و اجرای آزمایشی "نقشه راه برنامه معلم پژوهنده" در آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ آرمان شکوه سلجوقی با اعلام این خبر کیفیت بخشی و توسعه کیفی برنامه معلم پژوهنده را از مهترین اهداف این نقشه راه دانست و افزود: شناسایی فرهنگیان پژوهشگر، بهینه کردن تصمیم سازی و برنامه ریزی دراز مدت بر اساس پژوهش و یافته های علمی در آموزش و پرورش و جلب مشارکت همه ی عوامل آموزشی در راستای پویایی، توسعه و پیشرفت نظام آموزشی استان از مهمترین اهداف اجرای برنامه معلم پژوهنده هستند.

وی تصریح کرد:  این نقشه شامل شش مرحله است و برای اولین بار در کشور ثبت نام و بارگذاری طرح ها به صورت آنلاین صورت می­گیرد.

شکوه سلجوقی خاطر نشان کرد: طبق تفاهم نامه­ای که با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام صورت گرفته آثار این برنامه در پایگاه ISC نمایه سازی می­شوند و به صورت مجموعه مقالات به چاپ خواهند رسید.

رئیس مرکز پژوهش­های علمی و آموزشی استان کرمان به تمدید تارخ ثبت نام متقاضیان برنامه معلم پژوهنده تا پانزدهم مرداد ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: متقاضیان برای ثبت نام در این برنامه به سامانه اکترونیکی به نشانی اینترنتی reg.asrkerman.ir مراجعه کنند.

شکوه سلجوقی افزود: علاقمندان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز پژوهش­های علمی و آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان  به نشانی اینترنتی asrkerman.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما