رویداد استارت آپی کارنامه در اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۴:۵۲
کد خبر: ۷۶۴۲۳۰
رویداد استارت آپی کارنامه در اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد
رویداد استارت آپی "کارنامه، کشف قدرت کشف کردن" با حضور جمعی از فعالان گردشگری و کسب و کارهای نوین، رئیس اتاق و رئیس کمیسیون گردشگری و همچنین بنیانگذار سایت علی بابا در اتاق کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رئیس اتاق بازرگانی کرمان در این رویداد گفت: کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تمامی فعالیت ها را با اقدامات جدید کشور تلفیق کرده و فرصت هایی را فراهم می کند تا فعالان استان بتوانند از تجربیات افراد موفقی مانند مجید حسینی نژاد بنیانگذار سایت علی بابا استفاده کنند. سیدمهدی طبیب زاده، اتاق کرمان را مرکز تبادل افکار و نظرات کارآفرینان به ویژه جوانان دانست و افزود: مرکز کسب و کارهای نوین اتاق نیز در این زمینه مواردی را پیگیری و انجام می دهد که امیدواریم بتوانیم به انگیزه جوانان برای استقلال در کار و قدرتمندتر شدن آنها کمک کنیم.

وی ادامه داد: گردشگری استان ظرفیت های بسیار خوبی دارد اما نتوانسته نقشی در میزان درآمد از تولید ناخالص داخلی استان داشته باشد که باید برای تحقق این مهم و قرارگرفتن کرمان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور تلاش کرد.

گفتنی است در ادامه این رویداد مجید حسینی نژاد بنیانگذار سایت علی بابا به بیان تجربیات خود پرداخت. علی بابا سایت خرید اینترنتی بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس و رزرو هتل در کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز