معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان:

مردم کرمان هوشیاری خود را حفظ کنند

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۵۵:۳۶
کد خبر: ۹۲۵۸۴۲
مردم کرمان هوشیاری خود را حفظ کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از مردم استان درخواست کر؛ هوشیاری خود را همچنان حفظ کنند تا مجالی برای سوء استفاده معاندین نظام و کشور و جنجال آفرینی آنان از تجمعات آرام و اعتراضی به افزایش قیمت بنزین فراهم نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمد صادق بصیری با اشاره به سخنان رئیس جمهوری  در نشست چند روز پیش هیات دولت که درآمد حاصه از افزایش بهای بنزین برای  حمایت معیشتی، کمک به خانوارهای متوسط و کم درآمد است، به سازمان برنامه و بودجه برای آغاز پرداخت کمک‌های معیشتی از دوشنبه شب دستور داده‌ است افزود: مردم آگاه و ولایتمدار کرمان در جریان مدیریت اعتراضات اخیر همکاری خوبی را با نیروهای انتظامی و امنیتی داشتند.

دکتربصیری اضافه کرد :حفظ و حراست از دارایی های مردم مهمترین وظیفه امنیتی ماست که به فضل الهی و با کمک مردم در استان کرمان این امر بخوبی مدیریت شده و جا دارد از همه نیروهای یاری رسان و خدمتگزار مردم تقدیر کنم که موجب ایجاد آرامش روانی و رونق زندگی شهروندان عزیر هستند.

وی گفت : همچنین قرار گاه استانی ستاد سوخت استان آمادگی لازم و همه جانبه را در تامین سوخت و توزیع آن ایجاد کرده و باید هم استانی های شریف و همچنین سایر استان های همجوار که سوخت آنان از استان کرمان تامین می شود به هیچ وجه نگران کمبود و یا نارسایی در این خصوص نباشند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز