کلنگ ساخت ۵ طرح راه روستایی در گچساران به زمین زده شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۷:۳۷:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۶۳۹۲
کلنگ ساخت ۵ طرح راه روستایی در گچساران به زمین زده شد
باحضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی، عملیات اجرایی ۵ طرح با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در گچساران آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان با بیان اینکه این طرح‌ها در زمینه بهسازی راه روستایی و روشنایی جاده است، گفت: راه روستایی پاکوه، آبرزی و گلزار شهدای آبچیرک آب توت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال تعریف شده است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها گامی برای خدمت و توجه ویژه به مردم این مناطق برداشته باشیم.
 
جانی پور افزود با بیان اینکه همچنین طرح روشنایی هزار و ۵۰۰ متر از جاده گچساران ـ بهبهان با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال آغاز شده است، افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۶۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: باید همه روستا‌ها از راه دسترسی مناسب و ایمن برخوردار شوند.

ناصر حسینی پور با بیان اینکه در چند سال گذشته بخش زیادی از جاده‌های برون شهری گچساران ـ باشت چهار خطه شده است، افزود: باید همه راه‌های برون شهری تبدیل به چهار خطه شوند.
 
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از پل بریم تا پل خیر آباد در جاده بابامیدان ـ گچساران ـ بهبهان ۶۵ کیلومتر است که بخشی از این طرح هنوز چهار خطه نشده و کار نیمه تمام مانده است.
 
وی افزود: حدود ۱۰ کیلومتر در جاده باشت ـ گچساران از شلالدون تا بوستان باقی مانده که باید هرچه زودتر تبدیل به چهار خطه شود.
 
حسینی‌پور اضافه کرد: ما باید همه توان و انرژی خود را صرف خدمت و کسب رضایت مردم کنیم تا شرمنده آن‌ها و شهدا نشویم.
 
انتهای پیام/

 

نظر شما