شناسایی و تحت تعقیب قضایی ۴ نفر متخلف پارک ملی دنا

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۲:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۸۹۶۳
شناسایی و تحت تعقیب قضایی ۴ نفر متخلف پارک ملی دنا
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دستور مقام محترم قضایی و همکاری پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دنا سحرگاه امروز هویت 4 نفر متخلف پارک ملی دنا شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ همزمان با غروب خورشید در  نخستین روز از بهمن ماه 1400 صدای شلیک گلوله در پارک ملی دنا آرامش حیات وحش را به مخاطره انداخت .

سید اسدالله هاشمی،صبح امروز از شناسایی متخلفین دیشب پارک ملی دنا خبر داد و افزود:همزمان با غروب خورشید در نخستین روز از بهمن ماه جاری ، مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا متوجه صدای شلیک چندین گلوله می شوند .

هاشمی ادامه داد: متخلفین به زعم سوء استفاده از برف و تاریکی شب ، شلیک می کنند اما نمیدانند که  در همان لحظات نخست ، تحت شناسایی و تعقیب محیط بانان پارک ملی دنا قرار گرفته اند .

وی گفت: محیط بانان در برف و سرما تا صبح  ،تمامی مسیرهای احتمالی خروجی متخلفین را  زیر نظر گرفته بودند که  همزمان با  روشن شدن هوا در صبح امروز ، موفق می شوند آنها را در یکی از مسیرها شناسایی نمایند .

هاشمی تصریح کرد : متخلفین به محض اینکه  مشاهد می کنند در دام قانون گرفتار شده اند وسایل خود را برروی زمین انداخته  و متواری می شوند.

وی گفت : از متخلفین آثار شکار 2 راس کل ، یک قبضه اسلحه کلاشینکف غیر مجاز ،  کشف و ضبط گردید ضمن آنکه خودروی آنان توقیف و ساعاتی پیش با دستور مقام قضایی روانه پارکینگ شده است . 

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز