قتل دو زن در آزادشهر و رها کردن اجساد در کنار رودخانه/ قاتل دستگیر شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۴۴۰۸
قتل دو زن در آزادشهر و رها کردن اجساد در کنار رودخانه/ قاتل دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر از کشف راز قتل 2 خانم بر اثر اختلافات خانوادگی و دستگیری قاتل به همراه همدستش کمتر از 24 ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ محمدرضا میردار اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مفقودی 2 خانم با هویت معلوم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آزادشهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی از محل زندگی افراد مفقودی که یک ساختمان مسکونی بود، دلایل و مدارکی دال بر احتمال وقوع جنایت به دست آمد.

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: با تحقیقات گسترده پلیسی وکار تخصصی انجام شده، سرنخ‌هایی از وجود اختلافات خانوادگی و همسر سابق یکی از افراد مفقودی در این پرونده به دست آمد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با تلاش ماموران فرد مورد نظر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل که پس از روبروشدن با دلایل ومستندات ارائه شده از سوی پلیس به بیان حقایق لب به اعتراف گشود و به قتل 2 خانم در منزل مسکونی خود و انتقال اجساد به خارج از محدوده شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ میردار با اشاره به دستگیری همدست قاتل در یک عملیات پلیسی، خاطر نشان کرد: با حضور دادستان و ماموران پلیس آگاهی، اجساد هر 2 خانم درکنار رودخانه نزدیک منطقه آق امام کشف و به جهت سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز