واکنش محیط زیست به صید ماهی های غول پیکر از رودخانه خرسان

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۱۸۰۱
واکنش محیط زیست به صید ماهی های غول پیکر از رودخانه خرسان
روند شناسایی متهم از طریق فضای مجازی کمی زمان براست هردو متخلف شناسایی شده و تحت پیگرد قضایی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در پی انتشار فیلمی از صید ماهی توسط دو نفر در رودخانه خرسان شهرستان مارگون و پخش آن در فضای مجازی و نظر مخاطبین دلسوز از این اقدام خلاف قانون و مقررات ، اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در آخرین روز از شهریور ماه 99 بمنظور آگاهی و اطلاع طبیعت دوستان و مخاطبین عزیز مورادی را به اطلاع عموم می رساند .

در پی رصد روزانه فضای مجازی و اطلاع از انتشار فیلم صید ماهی در رودخانه خرسان بخش مارگون، مامورین یگان حفاظت محیط زیست و اداره حقوقی با همکاری پلیس امنیت و اطلاعات استان ، ضمن انجام اقدامات قضایی لازم، شناسایی هویت متهمین را در دستور کار خود قرار داده و بطور ویژه  پیگیری شد.

در همین راستا کمتر از یک هفته هویت شناسنامه ای و مکانی هر دو نفر در فیلم انتشار یافته شناسایی شده و با تشکیل پرونده ای از طریق مراجع قضایی اعمال قانون شدند.


به اطلاع طبیعت دوستان می رساند ، فضای مجازی بصورت آنلاین توسط اداره کل حفاظت محیط زیست رصد می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی ، این اداره کل ضمن شفاف سازی و اطلاع رسانی وظایف قانونی و محوله خود را انجام می دهد و بنا نیست در راستای انجام وظایف ذاتی خود روزانه هر اقدامی را رسانه ای نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز