رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری طرح آوای ورزش در همسایگی همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۵ ایستگاه برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۵۲۰۵
برگزاری طرح آوای ورزش در همسایگی همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۵ ایستگاه برگزار شد
رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد گفت :همزمان با سراسر کشور طرح آوای ورزش در همسایگی در استان و 15 ایستگاه برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد علی رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت :همزمان با سراسر کشور طرح آوای ورزش در همسایگی در استان کهگیلویه و بویراحمد و 15 ایستگاه برگزار شد.

رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان افزود:آئین افتتاح این طرح عصر روز یکشنبه 27 مهرماه با حضور شجاعی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، دامیده مسئول بازرسی ، جهانبخش مسئول حقوقی، روایی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بویراحمد، احمدی نماینده شهرداری یاسوج، جمعی از کارشناسان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان. اعضای هیات ورزشهای همگانی استان و شهرستان بویراحمد و جمعی از مردم ورزش دوست در پارک مولوی شرکت گاز برگزار شد .
 
رئیس هیات ورزشهای همگانی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:15 ایستگاه ورزش جهت اجرای برنامه آوای ورزش در همسایگی در استان پیش بینی شده که 5 ایستگاه در یاسوج، 2 ایستگاه در گچساران، 2 ایستگاه در دهدشت 2 ایستگاه در لنده 1 ایستگاه در چرام 1 ایستگاه در بهمئی و 2 ایستگاه در باشت پیش بینی شده است .
 
این مقام مسئول در هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد : جهت این ایستگاه‌ها از مربیان با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود.
 
رهامی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی و وجود استرس در بین مردم ، ما اعضای هیات همگانی وظیفه داریم شادی و نشاط را به جامعه باز گردانیم،بر همین اساس سعی کردیم در مجتمع های پر جمعیت و مکان‌های شلوغ ایستگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی راه اندازی کنیم .
 
عباس شجاعی فر ،معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در این آئین ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و تشکر از حضور حاضرین گفت :هیات ورزشهای همگانی استان در ایام کرونایی برنامه های خوبی اجرا کرد و این برنامه یکی از بهترینهایی است که امروز شاهد افتتاح آن هستیم و انشالله اداره ورزش در تمامی شهرها از برنامه های این هیات حمایت می کند .
در پایان با شمارش معکوس طرح آوای ورزش در همسایگی افتتاح شد

 

نظر شما