مدیر کل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

مسابقات آسیایی والیبال ساحلی اردیبهشت ۱۴۰۰ در گلستان برگزار میشود

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۶۵۶۳
مسابقات آسیایی والیبال ساحلی اردیبهشت ۱۴۰۰ در گلستان برگزار میشود
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: مسابقات آسیایی والیبال ساحلی در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در صورت شرایط مناسب از نظر شیوع کرونا به میزبانی گلستان و در شهرستان بندر گز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی در نشست صمیمی جامعه ورزش و جوانان گلستان به مناسبت هفته تربیت بدنی با استاندار گلستان اظهار کرد: در سال گذشته 210 مکان ورزشی سراسر استان یک میلیارد و 700 میلیون تومان درآمد داشت اما با توجه به شیوع کرونا این اماکن ورزشی با گذشت 7 ماه از سال تا کنون تنها 400 میلیون واریزی داشته است.

وی افزود: 300 باشگاه خصوصی در سراسر استان وجود دارد که به مربیان و باشگاه داران حدود 4 میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

وی به سند ملی ازدواج اشاره کرد و ادامه داد: ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان های استان با حضور فرمانداران در حال برگزاری است.

برزمینی گفت: برگزاری جشنواره ازدواج اقوام، افتتاح 23 خانه ورزش روستایی، برگزای مجمع انتخابات هیئت های ورزشی، امضای تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان  و واحد علی اباد کتول و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد مسکن وبرنامه ریزی برای برگزاری مسابقات بسکتبال بانوان و آقایان در آبان ماه از جمله دیگر اقدامات ورزش و جوانان طی این مدت است.

برزمینی گفت: مسابقات آسیایی والیبال ساحلی در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در صورت شرایط مناسب از نظر شیوع کرونا به میزبانی گلستان و در شهرستان بندر گز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: کورس سوارکاری در شهرستان بندر ترکمن و آقلا بدون حضور تماشاگر برگزار میشود و در شهرستان گنبد کاووس در آبان ماه برگزار خواهد شد و همچنین طی جلساتی مقرر شده مجموعه های سوارکاری این سه شهرستان به هیئت های شهرستانی واگذار شود.

برزمینی ادامه داد: تفاهم نامه ورود گرگان به چرخه شهر فعال بین  شهرداری گرگان و فدراسیون ورزش های همگانی به امضا رسید و همچنین مقرر شد دو شهرستان دیگر استان نیز به این چرخه ورود پیدا کنند.

وی همچنین افزود: 130 پروژه ناتمام ورزشی عمرانی در گلستان وجود دارد که تلاش میکنیم با دریافت تخصیص های ملی و استانی 15 پروژه را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

وی یادآور شد: مراحل قانونی واگذاری دوپروژه نیمه تمام ورزشی به بخش خصوصی در حال انجام است و واگذاری پروژه های سطح استان به هیئت های ورزشی، بخش خصوصی و فروش اماکن ورزشی و استفاده از خیرین ورزشیار نیز در اولویت ورزش و جوانان قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز