مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در گفتگو با برنا عنوان کرد:

هیئت فوتبال از اصحاب رسانه عذرخواهی کند

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۳۳۵۹
هیئت فوتبال از اصحاب رسانه عذرخواهی کند
به دنبال درگیری و بی احترامی مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال با خبرنگار خبرگزاری برنا و پس از پیگیری اصحاب رسانه استان مرکزی، مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان گفت: خبرنگاران در هر شرایطی در کنار ورزش استان بوده و با پوشش خبری مناسب و بهنگام، رخدادهای ورزشی را اطلاع رسانی کرده اند.

به گزارش برنا از اراک  ، محمد همتی در گفتگو با برنا افزود: تلاش این قشر زحمتکش شایسته تقدیر است و هیچ کس در هیچ جایگاهی نباید با تضییع حقوق این افراد و تهدید و ارعاب آنان شان خبرنگاری را خدشه دار کند.

وی افزود: نه این مسابقات قرار است مقطعی باشد و فقط این هفته برگزار شود و نه اصحاب رسانه قصد تنها گذاشتن ورزش و اهالی ورزش را دارند از این رو است که باید خبرنگاران همیشه و همه جا ارج نهاده شوند.

وی با اشاره به محدودیت های کرونایی که گریبان ورود خبرنگاران و عکاسان به استادیوم را هم گرفته ابراز داشت: هیئت فوتبال باید با رسانه‌ها همکاری های لازم را داشته باشد تا با رفع یا کاهش این محدودیت ها رفت و آمد آنان به استادیوم تسهیل شود.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش استان مرکزی در ادامه  گفت: معتقدم هیئت فوتبال باید از اصحاب رسانه و توهینی که بر آن رفته و موجبات دلخوری شان را فراهم کرده عذرخواهی کند.

 همتی افزود: طی صحبت‌هایی که با سازمان لیگ انجام شده این رفتارهای ناشایست به هیچ وجه قابل دفاع شناخته نشده و می بایست با توجه به شرایطی که سازمان مهیا کرده به جامعه رسانه استان اطلاع‌رسانی شده تا آنان در سامانه سازمان ثبت اطلاعات را انجام می‌دادند.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به ادامه این بازی ها باید زمینه دلجویی از خبرنگاران فراهم شود و امید است محدودیت های فعلی جهت حضور خبرنگاران برای هفته بعد مرتفع گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز