تداوم فروش سهام عدالت

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۹۸۱۴۶
تداوم فروش سهام عدالت
سخنگوی آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد: فروش سهام عدالت متوقف نشده و به صورت خرد و بلوکی ادامه دارد، شهروندان می‌توانند متناسب با شرایط بازار این اقدام را انجام دهند.

به گزارش برنابه نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران؛ «حسین فهیمی»در پاسخ به  این سوال که چه زمان فروش سهام عدالت از سر گرفته می‌شود، افزود: دارایی سهام عدالت قابل توجه است و به جرات می توان گفت بازار خرد ۳۶ شرکت موجود در سهام عدالت در دست مشمولین این سهام است که شاید بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

وی تصریح کرد: توصیه موکد ما به سهامدارانی که شیوه مستقیم اداره سهام عدالت را انتخاب کرده اند این است که در زمان تصمیم به فروش نگاهی به کلیت بازار داشته باشند، زمانی که روند بازار نزولی است، اگر اقدام به فروش کنند قطعا موجب افت مجدد قیمت ها، تشکیل صف های فروش و دیر تر فروخته شدن سهمشان می شوند.

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت ادامه داد: سهام عدالت در یک برهه زمانی از طریق عرضه تبدیل به یک رکن تنظیم بازار شد و عطش صف‌های خرید را از بین برد و به نوعی نیاز سهامداران را تعمیم بخشید، اما در یک بازه زمانی با فروش های سنگین رویه بازار را تغییر داد، در صورتی که در چنین زمانی باید از صف فروش خارج شد.

فهیمی همچنین گفت: تاکنون حدود ۲۵۰ هزار نفر سفارش فروش خود را لغو کردند ؛ یعنی رقمی معادل ۷۰۰ میلیارد تومان جمع این میزان لغو سفارش ها بوده که کمک شایانی به روند معاملات داشته است، این موضوع نشان می دهد که سهامداران سهام عدالت نیز با هوشمندی اقدام به معامله می کنند و اگر شرایط بازار مهیا نباشد اقدام به فروش نمی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز