آغاز پرواز‌های هواپیمایی پارس ایر به فرودگاه بیرجند

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۶۶۲۶
آغاز پرواز‌های هواپیمایی پارس ایر به فرودگاه بیرجند
شرکت هواپیمایی پارس ایر تعداد ۴ پرواز به فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند برقرار کرد.

به گزارش برنا؛ مدیر کل فرودگاه‌های استان گفت: از زمان تاسیس هواپیمایی پارس مذکرات برای برقراری پرواز به مقصد بیرجند با مسئولین شرکت یاد شده آغاز شد که پس از ورود هواپیما‌های بدنه متوسط آن شرکت به ایران مذاکرات فی ما بین جدی‌تر شد و اولین پرواز آزمایشی آن شرکت اواسط اسفند ماه برای بازدید و بررسی امکانات فرودگاه بیرجند صورت پذیرفت که قول مساعد برای برقراری پرواز‌ها به این اداره کل داده شد.

عظیم طهماسبی افزود: پس از اخذ مجوز‌های های لازم هواپیمایی پارس فروش مسافر خود را در کشور آغاز کرده و هفته‌ای ۴ پرواز رفت و برگشت به مرکز استان را نیز در برنامه خود دارد.

وی در خصوص پرواز هواپیمایی پارس ایر گفت: پرواز‌های این شرکت از هفته آینده یکشنبه پنجم اردیبشت روز‌های یکشنبه و سه شنبه هر هفته آغاز خواهد شد که پرواز روز یکشنبه ساعت ۱۰:۲۵ از تهران آغاز ساعت ۱۱:۴۰ وارد بیرجند شده و ۱۲:۲۰ از بیرجند به تهران و پرواز روز سه شنبه ساعت ۰۶:۴۰ از تهران آغاز ساعت ۰۷:۵۰ وارد فرودگاه بیرجند و ساعت ۰۸:۲۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

طهماسبی افزود: پرواز‌های این شرکت توسط هواپیمای بمباردیر انجام خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: هواپیمای بمباردیر ساخت کشور کانادا بوده و توانایی پذیرش ۵۰ نفر مسافر را دارد که با توجه به اینکه این هواپیما‌ها جزو سری هواپیما‌های بدنه متوسط تقسیم بندی می‌شوند بسیار مناسب مناطقی همچون خراسان جنوبی می‌باشند.

وی افزود: در حال حاظر در تلاش هستیم تعداد پرواز‌های شرکت پارس ایر را به استان افزایش دهیم، اما با توجه به تعداد محدود ناوگان شرکت یاد شده و تقاضای بالای دیگر شهر‌های کشور در صورت استقبال مسافران محترم حتما افزایش پرواز‌ها خصوصا برقراری خطوط پروازی جدید صورت خواهد پذیرفت و این اداره کل همچون گذشته در حال پیگیری برای افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز