انتخاب مجدد عباس سروری به عنوان رییس هیات کشتی خراسان جنوبی

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۹۳۴۲۱
انتخاب مجدد عباس سروری به عنوان رییس هیات کشتی خراسان جنوبی
مجمع عمومی انتخاب رییس هیات کشتی خراسان جنوبی با حضور حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان به عنوان رییس مجمع ، سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی ، محسن قطبی معاون توسعه امور ورزش ، سیده اعظم اسلامی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و اعضای هیات کشتی استان برگزار شد .
به گزارش برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه مجمع انتخاب رییس هیات کشتی استان گفت : یکی از بزرگترین توفیقات مجموعه مدیریتی ورزش استان ، نگاه به موضوع جوان باوری و جوان یاوری می باشد و بر همین اساس، افرادی جوانی که به رای اعضای مجمع در انتخابات برگزیده می شوند و حکم خود را از رییس فدراسیون دریافت می کنند ، همین توجه به جوانان عزیز می باشد و امروز شاهد این هستیم که اعتماد به جوانان ، باعث رشد و تحول و توسعه در یکی از مهمترین رشته های ورزشی استان شده است .
وی افزود : رشته کشتی چه به لحاظ بحث پهلوانی و چه از لحاظ زیر ساخت ها و حوزه نرم افزاری و بحث استعدادهای ورزشی استان ، یکی از رشته هایی می باشد که ما نگاه ویژه ای به آن داریم و در بحث مستر پلن ورزش قهرمانی ما که مبتنی بر آمایش وضعیت رشته های ورزشی در بحث حضور موفق در مسابقات ۲۰۲۲ هانگژوی چین و ۲۰۲۴ المپیک پاریس می باشد، مرهون همین نگاه می باشد و این باعث می شود که هم اکنون امکانات ، منابع و تجهیزات را در خدمت هیات هایی قرار دهیم که بتوانند در حوزه قهرمانی افتخار آفرینی کنند .
وی ادامه داد : از همه هیات های ورزشی می خواهیم که نگاه ویژه ای به بخش بانوان داشته باشند که این نگاه ویژه ، در واقع به واسطه نقش بانوان چه در حوزه توسعه ورزش همگانی و توسعه ورزش قهرمانی آن رشته می باشد و در همین راستا می توانیم ظرفیت استعدادهای استان را به خوبی معرفی کنیم .
حسن عزیزی تصریح کرد : در خصوص راه اندازی کشتی ساحلی استان و با توجه به اینکه خراسان جنوبی یک استان کویری می باشد ، استان ما می تواند به عنوان استان های مطرح در این حوزه معرفی و مقدمات آموزش مربیان و داوران فعال در این حوزه فراهم شود .
 
سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی در این جلسه ضمن تشکر از حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان و محسن قطبی معاون توسعه امور ورزش اداره کل و عباس سروری رییس هیات کشتی استان گفت : این مجمع برای رییس هیات ، هم فرصت هست و هم تهدید ، فرصت از این جهت که با رای مثبت اکثریت اعضا به برنامه ها می توان آن ها را به خوبی اجرایی و اعتماد اعضا را جلب و اتفاقات خوبی رقم بخورد و تهدید از این جهت که اگر برنامه ها به خوبی اجرایی نشوند اعتماد اعضا نسبت به آن هیات کمرنگ خواهد شد .
 
در پایان جلسه و پس از رای گیری، عباس سروری با کسب اکثریت آرا و ۱۶ رای ماخوذه، به مدت چهار سال به عنوان سکاندار و رییس هیات کشتی خراسان جنوبی انتخاب شد .

 

 
 

 

نظر شما