مردم از سفر به سیستان و بلوچستان بپرهیزند

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۹۷۹۸۸
مردم از سفر به سیستان و بلوچستان بپرهیزند
دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس ا استان از مردم خواست ،از سفر به استان سیستان و بلوچستان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی بپرهیزند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، شریف زاده با بیان اینکه در حال حاضر شرایط در این استان بسیار بحرانی است گفت: متاسفانه روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان تعداد  هزار و 240 نفر مبتلای جدید به کرونا شناسایی شدند که در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی و سفر به این استان و حضور در دورهمیها، هفته های آینده شهرهای خراسان جنوبی نیز با افزایش تعداد مبتلایان و قرمز شدن برخی شهرها مواجه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان از سفر به استانهای همچوار که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و مخصوصا استان سیستان و بلوچستان جدا خودداری کنند، افزود: در حال حاضر نیز با رنگ بندی جدید شهرستان درمیان از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی برگشت و  تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی را  از 3 شهر به 4 شهر استان افزایش دیافت که  این زنگ خطری برای ااستان است..

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس استان  ضمن تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی از مردم خواست تا از سفر های غیرضرور خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز