نفرات برتر نهمین جشنواره دف نوای رحمت معرفی شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۱:۳۳
کد خبر: ۸۸۵۳۱۳
با معرفی نفرات برتر نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت نکوداشت استاد محمد جلیل عندلیبی در سنندج به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت نکوداشت استاد محمد جلیل عندلیبی با حضور استاندار کردستان در سینما بهمن سنندج به پایان رسید.

در این آیین نفرات برتر بخش تک نوازی بانوان رده سنی 13 تا19 سال اعلام شد که مهتاب کرامتی از مشهد مقام نخست را بدست آورد و آرینا ایوبی از سنندج و الیسا قدسی از شهر رضا به ترتیب صاحب مقام دوم و سوم شدند.

جایزه منتخب هیات داوران در بخش تک نوازی نوجوانان به تایماز محسنی از آذربایجان شرقی رسید.

در بخش تک نوازی آقایان رده سنی 13 تا 19 سال رضا دزایی پور از شهرستان ساری لوح و جایزه نقدی مقام اول را کسب کرد و علی صیاد پور از آمل و آران حسن زاده مریوان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش تک نوازی بانوان رده سنی بزرگسالان فاطمه دوستی از مشهد سوم شد، مژده رحمانی از سنندج در جایگاه دوم قرار گرفت و سیران ادیب فر از سنندج مقام نخست را از آن خود کرد.

در بخش تکنوازی آقایان رده سنی بزرگسالان متین رحمانی از سنندج و آرمین رستگاری از بیجار به صورت مشترک سوم شدند و همچنین علی اصغر کرمی از آمل و عرفان مرادی از سنندج به ترتیب در جایگاه دوم و اول قرار گرفتند.

در بخش گروه نوازی گروه آوین از یزد به سرپرستی مریم گل سرخی زاده مقام سوم را کسب کرد، گروه آراس بازهم از یزد دوم شدند و گروه نواس به سرپرستی پوریا رحمانی از سنندج صاحب مقام نخست شدند.

منتخبین بخش مولوی خوانی نیز به استان های کردستان و خراسان رضوی رسید و گروه محمد رسول الله به سرپرستی فرید منصوری از سنندج مقام سوم را کسب کرد، گروه بیدل از خراسان رضوی به سرپرستی علی پور عطایی دوم شد و گروه سوزی دل از سنندج مقام نخست را بدست آورد.

نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت نکوداشت استاد محمد جلیل عندلیبی از 22 الی 24 مرداد ماه در سنندج برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز