زیبا سازی دکل های مخابراتی در دستور کار شورای شهر یزد قرار گرفت

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۳:۲۶
کد خبر: ۹۰۵۰۶۷
زیبا سازی دکل های مخابراتی در دستور کار شورای شهر یزد قرار گرفت
به منظور ساماندهی و زیبا سازی دکل های مخابراتی،شورای شهر یزد انجام این مهم را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه یزد، کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش های شورای اسلامی شهر یزد با تشکیل جلسه ای، با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، سرپرست مدیریت مخابرات منطقه، سرپرست مدیریت ارتباطات سیار و نماینده ایرانسل و مدیران و روسای سازمان های شهرداری یزد، طرح ساماندهی و تجمیع و زیباسازی دکل های مخابراتی را بررسی کرد.

در این جلسه مجری طرح ساماندهی دکل های کشور، در گزارشی، نمونه ای از اقدامات انجام شده در شهرهای کیش و مشهد را ارائه داد و گفت:درحال حاضر بیش از ۳۶۰ دکل مخابراتی در یزد وجود دارد و بر اساس این طرح به حدود ۲۰۰ دکل با سازه های زیبا و متناسب با بافت شهر یزد  کاهش خواهد یافت.

 در ادامه، زارع، سرپرست مخابرات منطقه یزد، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای طرح ، اظهار داشت: باید جنبه های فنی موضوع و دغدغه های اپراتورها را مد نظر قرار داد. 

در پایان این جلسه، مقرر شد با محوریت مرکز خلاقیت شهرداری یزد ظرف سه هفته، کارگروه داخلی برای انتخاب محل پایلوت طرح و زمان بندی اجرا انجام، و توافقات لازم صورت گیرد و در بازه زمانی تعیین شده از سوی کارگروه مدیریتی استان و مدیران مربوطه مسیر توسعه تعیین گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز