سهیلا یاورمسرور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان :

بانوان باید در حفظ جایگاه خود کوشا باشند/ به دنبال ارائه راهکار برای پیشبرد امور و اجرایی کردن برنامه هایمان باشیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۱۸۶۵۲
بانوان باید در حفظ جایگاه خود کوشا باشند/ به دنبال ارائه راهکار برای پیشبرد امور و اجرایی کردن برنامه هایمان باشیم
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : به جای انتقاد کردن به دنبال ارائه راهکار برای پیشبرد امور و اجرایی کردن برنامه هایمان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان ،  خواستار مساوات و عدالت برای هیئتهای ورزشی بانوان شدند و عنوان کرد :  بانوان باید جایگاه خود را بالا و والا نشان دهند و در حفظ جایگاه خود کوشا باشند و از نواب هیئتهای ورزشی بانوان بندرانزلی خواست که اقتدار داشته باشند و با مطالعه آیین نامه هیئتهای ورزشی اطلاعات خود را به روز کنند  و جایگاه خود را در هیئت بدانند . 

وی بهره مندی نایب رئیسان هیئتها از توان ، تخصص و تعهد و اشراف به قوانین و آیین نامه ها را از دیگر نیازهای یک ساختار هدفمند دانست و یا د آور شد : اگر شما بانوان مستعد ومسوولیت پذیرقوانین مربوط به هیئت را ندانیدبه خوبی واکاوی نکنید ،بی گمان نمی توانید از حق خودتان دفاع کنید.

سهیلا یاورمسرور گفت : به جای انتقاد کردن به دنبال ارائه راهکار برای پیشبرد امور و اجرایی کردن برنامه هایمان باشیم  . همچنین از نواب هیئتها خواست که فعالیت بانوان را در حوزه ورزش همگانی افزایش دهند و با تلاش خود بانوان را به ورزشهای ساحلی همچون فوتبال ، والیبال و ... سوق دهند . 

حمیدرضا قهرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی گفت : 40 درصد ورزشکاران سازمان یافته بندرانزلی را بانوان تشکیل می دهند .

وی نازنین ملایی ورزشکار رشته قایقرانی روئینگ را یکی از امیدهای شهرستان برای کسب سهمیه المپیک عنوان کردند .

همچنین در این نشست فخرالسادات خاکپور معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی ،  خواستار حمایت و توجه بیشتر به ورزش بانوان شهرستان شد و اظهار امیدواری کرد که با مصوب شدن معاونت  ورزش بانوان روزهای خوبی پیش روی بانوان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز