قائم‌مقام مدیرعامل مجتمع فولاد گیلان؛

بدهی های این شرکت تمام و کمال پرداخت شده است / راه اندازی خط تولید ورق گالوانیزه در مجتمع فولاد گیلان

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۶۸۷۰
بدهی های این شرکت تمام و کمال پرداخت شده است / راه اندازی خط تولید ورق گالوانیزه در مجتمع فولاد گیلان
نوید سیار ثابت، قائم‌مقام مدیرعامل مجتمع فولاد گیلاندر جمع اصحاب رسانه، از راه اندازی خط تولید ورق گالوانیزه در مجتمع فولاد گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ نوید سیار ثابت، قائم‌مقام مدیرعامل مجتمع فولاد گیلان؛ در نشستی که با حضور رییس سازمان صمت گیلان و اصحاب رسانه و در حاشیه بازدید از این مجتمع برگزار شد ، اظهار داشت : مجتمع فولاد گیلان بزرگترین تولید کننده ورق فولادی بخش خصوصی در کشور است و سالانه حدود 2.5 میلیون تن ورق گرم ، 800 هزار تن ورق سرد و 200 هزار تن در طرح توسعه جدید ورق گالوانیزه روی اندود تولید خواهد شد .

وی افزود : به دلیل محدودیت ها و مشکلاتی که در تامین مواد اولیه در گذشته داشتیم نتوانستیم به این ظرفیت اسمی برسیم و آخرین رکوردی که داشتیم حدودا یک و نیم میلیون تن در مجموع توانسته ایم که در این مجتمع تولید کنیم و انشاالله با کمک و حمایتی  که رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان نسبت به این مجتمع داشته اند مقرر شده مواد اولیه مورد نیاز این شرکت به قدر کفایت از طرف فولاد مبارکه و فولاد خوزستان تامین شود و امیدوارم که بتوانیم به ظرفیت اسمی شرکت برسیم.

وی خاطر نشان کرد : وظیفه ما به عنوان مسوولیت این مجتمع آن است که تولید کنیم و با دانشی که در اینجا وجود دارد  این کار در حال انجام است و انتظار ما از اصحاب رسانه این است که ظرفیت ها و پتانسیل های این مجتمع را انعکاس دهند و به کشور معرفی نمایند.

ثابت گفت : امیدوارم انگیزه ای برای تلاشهای بیشتر همه کارکنان این مجتمع بزرگ ایجاد شود و زحمات مسوولین که از فولاد گیلان حمایت کرده اند هدر نرود.

وی با بیان اینکه مجتمع های فولادی نیاز فوق العاده به سرمایه در گردش دارند اضافه کرد : در گذشته تسهیلاتی توسط این شرکت اخذ شده است و تا سال 94 میزان این تسهیلات به 540 میلیارد تومان در مجموع از بانک های عامل رسید و سود این وام ها تا اوایل سال 98 در حدود 1100 میلیارد تومان رسید و البته به لطف خدا و حمایت همه جانبه هلدینگ مجتمع فولاد گیلان این مبلغ تمام و کمال پرداخت شده است و یک ریال بدهی این مجموعه ندارد.

وی ادامه داد : طرح توسعه تولید ورق گالوانیزه مجموعه با درآمدهای حاصل از نورد گرم و نورد سرد ایجاد شده و امیدواریم با حمایت های بیشتر خط تولید دیگری را نیز راه اندازی کنیم که وابسته به کارخاته های دیگری برای مواد اولیه نباشیم.

 

234555

4555

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز