دستگیری ۷۳۹ نفر از عاملان اغتشاشگر در حوادث اخیر گیلان

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۷:۲۲
کد خبر: ۱۳۸۰۶۴۰
دستگیری ۷۳۹ نفر از عاملان اغتشاشگر در حوادث اخیر گیلان
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 739 نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی طی چند روز گذشته در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی" در حاشیه نمایشگاه توفیقات پلیس در دستگیری اغتشاشگران و اقلام کشف شده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی چند روز گذشته تعدادی از اراذل و اوباش و اغتشاشگران با پشتیبانی معاندان در تعدادی از شهرستان‌های منجمله مرکز استان با ایجاد ناامنی و اغتشاش دست به انجام برخی تحرکات سوء زدند که با اشرافیت اطلاعاتی، هوشیاری و اقدامات شبانه‌روزی عوامل انتظامی و همکاری خوب بسیج و سپاه، قبل از انجام هرگونه اقدام جدی و خرابکارانه، شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه گفت: 739 نفر و یک تیم خرابکاری و ترور که از استان‌های دیگر قصد انجام اقدامات ضد امنیتی در گیلان را داشتند و اقدام به برهم زدن امنیت عمومی، ایراد خسارت به اموال عمومی و تعرض به شهروندان کرده بودند، شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به تخریب 19 دستگاه خودرو و 15 دستگاه موتورسیکلت سازمانی طی چند روز گذشته تصریح کرد: 104 نفر از کارکنان انتظامی گیلان در حوادث اخیر مجروح شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه عاملان اخلال در نظم و امنیت تعداد 10 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت مردم را تخریب کردند افزود: 9 دستگاه خودرو سایر دستگاه‌ها شامل، آتش‌نشانی، اورژانس و انتقال خون توسط این افراد تخریب شده است.

سردار ملکی به ایراد خسارت توسط اغتشاگران به شیشه تعدادی از بانک‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت‌المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نماینده معزز ولی فقیه در استان، اعضاء شورای تامین، دستگاه قضائی و عموم مردم با بصیرت و فهیم گیلان که روز گذشته در راهپیمایی بعد از نماز جمعه با حمایت خود از عوامل انتظامی و دیگر دستگاه‌های نظامی و امنیتی، توطئه دشمن را نقش بر آب کردند خاطرنشان کرد: قطعا پلیس و سایر دستگاه‌ها با کلیه کسانی که بخواهند تحت هر شرایطی، نظم و امنیت جامعه و مردم را بر هم بزنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز