کسب یک پیروزی و یک شکست توسط نماینده تکواندو گیلان در لیگ نونهالان کشور

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۸:۴۹:۴۵
کد خبر: ۸۷۲۶۰۱
کسب یک پیروزی و یک شکست توسط نماینده تکواندو گیلان در لیگ نونهالان کشور
تیم تکواندو نونهالان باشگاه یزدان رشت نماینده گیلان در لیگ نونهالان پسر کشور در جریان این رقابت ها، یک پیروزی و یک شکست کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس هیات تکواندو استان اظهار داشت: هفته چهارم و پنجم رقابت‌های لیگ تکواندو نونهالان پسر کشور جام شکوفه‌های تکواندو، در تهران برگزار و تیم یزدان رشت نماینده گیلان در این رقابت‌ها برابر باشگاه ورزشی شادمهر به برتری و مقابل تیم قدرتمند آینده سازان لوازم خانگی کن متحمل شکست شد.

محسن سترگی افزود: بر این اساس و در هفته چهارم این رقابت‌ها، تیم تکواندو نونهالان یزدان رشت رو در روی تیم تکواندو نونهالان آینده سازان لوازم خانگی کن قرار گرفت که در نهایت با نتیجه شش بر چهار مغلوب این حریف قدرتمند خود شد.
 
وی ادامه داد: تیم تکواندو یزدان رشت در هفته پنجم از پانزدهمین دوره لیگ نونهالان پسر کشور به مصاف تیم باشگاه ورزشی شادمهر رفت که در نهایت توانست با پیروزی برابر این حریفش با نتیجه هفت بر سه به دومین پیروزی خود در این مسابقات دست یابد.
 
سترگی بیان کرد: نماینده گیلان در لیگ تکواندو نونهالان پسر کشور که در هفته اول این مسابقات با قرعه استراحت روبرو شد، در پایان هفته پنجم با دو پیروزی و دو شکست و کسب هفت امتیاز در مکان ششم جدول ۱۴ تیمی این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت.
 
تیم تکواندو نونهالان پسر یزدان رشت نماینده گیلان در لیگ کشور در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های هیأت تکواندو استان بوشهر، هیأت تکواندو استان مرکزی، هیأت تکواندو استان همدان، پاس قوامین، تکواندو نونهالان هیأت تکواندو استان کرمان، آینده سازان لوازم خانگی کن، هیأت تکواندو شهرستان اسلامشهر، باشگاه ورزشی شادمهر، هیأت تکواندو شهرستان سیرجان، هیأت تکواندو شهرستان محمدیه، هیأت تکواندو دزفول، تیم بیمه البرز لشگری، هیأت تکواندو شهرستان پردیس و هیأت تکواندو استان فارس هم‌گروه است.
 
در پانزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو لیگ نونهالان پسر کشور جام شکوفه‌های تکواندو، ۲۹ تیم در دو گروه به صورت دوره‌ای و متمرکز با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت تیم‌های برتر گروه به مرحله دوم راه خواهند یافت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز