با حضور" مهدی صفایی " کارآفرین برتر کشور؛

همایش استراتژی موفقیت در دانشگاه خیابانی در رشت برگزار می شود

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۹:۴۸
کد خبر: ۹۴۳۵۰۰
همایش استراتژی موفقیت در دانشگاه خیابانی در رشت برگزار می شود
با حضور" مهدی صفایی " کارآفرین برتر کشور همایش استراتژی موفقیت در دانشگاه خیابانی در رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  مهدی صفایی  یکی ازکارآفرینان برتر ایران در سال 1349 در شهر کرمانشاه متولد شد. صفایی  در دوره های مختلفی نشان قهرمانی در رشته کیک بوکس را کسب کرده است.

بعد از به دست آوردن قهرمانی های متعدد در رشته و حوزه کاری خود سمت هایی را داشته است. داشتن این گونه سمت ها برای او مسئولیت هایی را به ارمغان آورده است.

مهدی صفایی همزمان با کسب و کارهایی که درآن مشغول بود، به ورزش رزمی خود ادامه می داد و چند دوره سرمربی تیم ملی ایران در رشته کیک بوکسینگ بود . مدال طلای قهرمانی کیک بوکسینگ جهان از جمله افتخارات ایشان در عرصه های قهرمانی ورزش بود.

از افتخارات وی می توان به جوانترین مربی تیم ملی کیک بوکسینگ 1997 مسابقات ایتالیا ، قهرمان جهانی کیک بوکسینگ 1999 دانمارک ، مربی تخصصی پلیس امارات ، عضو هیئت رئیسه انجمن جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران ، عضو هیئت رئیسه جودو تهران ، عضو هیئت رئیسه انجمن کمانگیری روی اسب جمهوری اسلامی ایران ، عضو شورای مرکزی و دبیر کارگروه ورزش کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران ، مربی بدنسازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل در کنار کارلوس کیروش ، سفیر صلح جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ کل کشور،  نماینده ی ngo  های ایران ، رئیس خانه های ورزشی هلال احمر، رئیس کمیته همگانی فدراسیون ورزش های رزمی، عضو شورای سیاست گذاری فدراسیون ورزش های رزمی، دارنده ی معتبرترین گواهینامه ی حفاظت و بادیگارد از آکسفورد، تنها و پرسابقه ترین مدیر در تشریفات ، امنیت و حفاظت اشاره کرد  .

وی با راه اندازی کانسپت های مختلف توانسته است بسیاری از جوانان علاقمند و جویای کار را در مسیر درست خود هدایت کند و به همین دلیل 7 سال به عنوان کارآفرین برتر کشور شناخته شده است .

صفایی به عنوان سخنران های همایش های انگیزشی در زمینه موفقیت در حوزه ی کسب و کار توانسته است محبوبیت زیادی در کشور بدست آورد .

به بهانه ی برگزاری همایش استراتژی موفقیت در دانشگاه خیابانی در رشت با وی به گفتگو نشستیم که در ادامه می خوانید :

صفایی ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان گیلان گفت : استان گیلان را دوست دارم و عقیده دارم جوانان این استان مستعد و دارای پتانسیل های مختلفی برای ایجاد شغل و اشتغال هستند و هدف از برگزاری همایش در رشت این است که این جوانان را با ظرفیت ها و پتانسیل های وجودی خود آشنا کنیم .

وی با ارایه ی توضیحاتی در خصوص استراتژی موفقیت در دانشگاه خیابانی ادامه داد :بیشتر افراد موفق در زمینه ی کسب و کار در طول زمان و با اخذ تجربه در بین اجتماع به موفقیت رسیده اند و خصوصا در کشور ما این تجارب اجتماعی موجب پیشرفت افراد و داشتن روحیه ی جسارت در کار می شود که به نظر من بیشتر از داشتن سرمایه اهمیت دارد .

صفایی گفت : نگاه من به کار همواره ایجاد تیم ورک و انجام کار تیمی بوده است ، چیزی که در ایران متاسفانه مغفول مانده و بهره گیری از جوانانی که شما می توانید با آموزش صحیح این افراد از آنها نخبگان شغل و موفقیت بسازید .

وی خاطر نشان کرد : از لحاظ تجاری 8 شرکت و کانسپت در کنار خود دارم که این کانسپت ها در زمینه های مختلف هستند ، نظیر تشریفات ، سینما  ، بازرگانی و ... که 8 مدیر عامل بی نظیر از جوانانی که تحت آموزشم قرار گرفتند و اکنون همکاران خوب من هستند در این کانسپت ها همراهی می کنند و البته ی رسیدن به این مرحله کار سختی بود چون ایجاد کانسپت تشریفات و دور هم گرد آوردن افرادی که همه علاقمند به بحث تشریفات بودند اما به نوعی بزن بهادر بودند و در جامعه جز افراد شرور محسوب می شدند و هدایت این افراد به سمتی که از نیروی خود برای کار مخرب استفاده نکنند بسیار مشکل بود اما با تلاش زیاد توانستم از همین افراد و با بهره گیری از پتانسیل هایشان ، اشخاصی را بسازیم که اکنون خود افراد موفقی در اجتماع هستند و سعی در جذب جوانان برای کار و فعالیت دارند .

صفایی با اشاره به اهداف همایش های خود عنوان کرد : در این همایش ها علاقمندان زیادی جذب فرمول های موفقیت ما می شوند و هدف ما این است که اشخاص را با ظرفیت های ذهنی و فکری خود آشنا کنیم و بر پایه ی این پتانسیل ها شغلی که باید در زندگی دنبال کند را به وی بگوییم .

وی با یادآوری گوشه هایی از زندگی و تجربیات خود گفت : در زندگی تجارب تلخ و شیرین زیادی در زمینه ی شغلی داشته ام و تمامی این تجارب را در همایش ها به صورت کاملا رایگان در اختیار افراد علاقمند قرار می دهم تا آنان بتوانند با فکر کردن به توانمندی های خود ، راه صحیح را دریابند .

در ادامه "محمد ارکیان" دبیر اجرایی همایش استراتژی موفقیت اظهار داشت : این همایش در تاریخ ۱۱ دی ماه ۹۸ در شهر رشت برگزار می شود.

وی نیاز به ایجاد فضای کسب و کار در رشت را مورد تاکید قرارداد و گفت: این همایش یک روز قبل از روز رشت برگزار می شود و هدیه ما به رشتوندان عزیز است.

ارکیان با بیان اینکه حضور در این همایش رایگان است افزود: دوستداران حضور در این همایش می توانند با ارسال عدد ۴۶ به سامانه ۳۰۰۰۴۷۴۶۵۶ برای شرکت در همایش ثبت نام کنند، این همایش در سالن الغدیر نیروی انتظامی گیلان واقع در میدان انتظام راس ساعت ۳ بعدازظهر در تاریخ یاد شده برگزار می شود و مدت زمان آن ۴ الی ۵ ساعت می باشد.

وی هدف از برگزاری این همایش را پاسخ به دو پرسش اساسی و مهم عنوان کرد و گفت: افراد در زمان انتخاب شغل باید ۲ سوال را از خود بپرسند ۱-دقیقا چه می خواهند؟ ۲- چرا آن چیزی را که به دنبال آن هستند را می خواهند؟

ارکیان با این توضیح که افراد، اینکه چه شغلی می خواهند و چرایی انتخاب شغل را نمی دانند تصریح کرد: پاسخ به این دو پرسش و هزاران مسئله دیگر توسط استاد مهدی صفایی« کار آفرین برتر کشوراز سال ۹۲ تا ۹۷» به شرکت کنندگان این همایش داده می شود .

وی تاکید کرد: مهدی صفایی در طول این همایش به عنوان یکی از سلاطین کسب و کار ایران فرمول موفقیت در کسب و کار را برای علاقه مندان تشریح می کند .

همچنین در این نشست خبری ،" جلال فرقانی " مدیر شرکت آتیه سازان زندگی ایرانیان که برگزاری این همایش در رشت را بر عهده دارد ، اظهار داشت : به افراد جویای کار توصیه می کنم که در این همایش شرکت کنند و از سخنان ارزشمند جناب آقای صفایی در زمینه موفقیت در کسب و کار بهره مند گردند .

وی افزود : شرکت آتیه سازان زندگی ایرانیان با ارایه یک تست شخصیت شناسی در اختیار افراد شرکت کننده در این سمینار و ارزیابی آن تست شخصیت ،موقعیت شغلی افراد را مشخص می کند .

لازم بذکر است استراتژی موفقیت در دانشگاه خیابانی ساعت 15 روز چهارشنبه 11 دی ماه جاری در سالن ناجای رشت برگزار می شود .

 

333333333333

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز