دکتر خاکی صدیق:

بسیاری از دستاوردهایی که نظام‌مان به آن افتخار می‌کند مدیون آموزش عالی کشور است

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۵:۵۵
کد خبر: ۸۷۳۹۹۷
بسیاری از دستاوردهایی که نظام‌مان به آن افتخار می‌کند مدیون آموزش عالی کشور است
دکتر علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بسیاری از دستاوردهایی که نظام‌مان به آن افتخار می‌کند مدیون آموزش عالی کشور است و هر کسی که عضوی از این خانواده است؛ چه دانشجویان، استادان، مدیران و کارکنان آموزش عالی، طبیعتا سهمی از این افتخار دارند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر خاکی‌صدیق، در آئین تکریم دکتر مجتبی شریعتی نیاسر و معارفه خود که امروز (یکشنبه) در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکرم که عمرم را در راه خدمت به آموزش عالی کشور عزیزمان ایران قرار داده و از اینکه عضوی از خانواده بزرگ آموزش عالی هستم افتخار می‌کنم.

وی افزود: به عنوان رئیس سابق دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی که حدود ۱۰ سال و مسئولیت آن در دو دوره را برعهده داشتم، شاهد بودم که در پنج سال اخیر همکاران‌مان در وزارت علوم چه در این دوره و چه در دوره قبل، تلاش خالصانه‌ای در جهت اصلاح امور داشته‌اند.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در جای کسی همچون دکتر شریعتی نیاسر که انسان بسیار فعال و پرانرژی هستند سخت است و بنده امیدوارم که بتوانم جای ایشان را پر کنم. خدماتی که ایشان انجام داده‌اند قابل تحسین است.

دکتر خاکی‌صدیق در ادامه گفت: طبیعتاً با توجه به مخاطبان گسترده و متنوع آموزش عالی، چالش‌ها و مشکلاتی نیز وجود دارد که الحمدلله با پی‌گیری‌های انجام شده، بخش اعظمی از این مسیر طی شده و امیدوارم که بتوانم راهشان را ادامه داده و اصلاحات لازم را براساس تجربیاتی که دارم، انجام دهم.

دکتر خاکی صدیق در پایان سخنانش ضمن قدردانی از اعتماد و حسن نظر دکتر غلامی اظهار داشت: از کلیه همکاران و بزرگانی که در این جمع حضور دارند و یا ندارند، نیز می‌خواهم که اگر نظری، برنامه‌ای و یا راه حلی برای مرتفع کردن مشکلات آموزشی دارند لطفاً ارائه دهند؛ بدون شک در حوزه معاونت آموزشی نیازمند نظرات و راهنمایی‌های ارزشمند شما عزیزان هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز