گل رو:

آغاز همکاری دانشگاه لهستان و صنعتی امیرکبیر در حوزه نساجی

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۰:۴۹
کد خبر: ۹۲۷۱۵۸
آغاز همکاری دانشگاه لهستان و صنعتی امیرکبیر در حوزه نساجی
مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه‌های کشور لهستان در حوزه صنعت نساجی با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، امیر گل رو مدیر کل همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حاشیه بازدید سفیر لهستان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با توجه به اینکه بنیانگذار دانشکده مهندسی نساجی این دانشگاه در سال ۱۳۳۷ فردی لهستانی بوده، قرار است مراسم بزرگداشتی برای وی در اسفند ماه با حضور مهمانانی از این کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ترتیب داده شود. این بزرگداشت با همکاری دانشگاه تهران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

مدیرکل همکاری‌های علمی و بین‌‍المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: اسفند ماه ۹۸ نیز، کارگاه همتاگزینی با محوریت نانو الیاف در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد که در این کارگاه تخصصی بین‌المللی نیز، اساتید و پژوهشگرانی از دانشگاه‌های کشور لهستان شرکت خواهند داشت.

گل رو اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه محیط زیست فعالیت‌های علمی و پژوهشی گسترده‌ای دارد، سفیر لهستان علاقمندی خود را در خصوص همکاری با این دانشگاه در حوزه محیط زیست با تاکید بر موضوع کشاورزی ابراز کرده است. وی همچنین تمایل دانشگاه‌های کشور لهستان را به همکاری با دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه نساجی و به خصوص طراحی داخلی مبلمان مطرح کرد.

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این باره گفت: سفیر لهستان و همراهان وی از دانشگاه بازدید کرده و مقرر شد نشست دیگری طی چند ماه آینده در خصوص موارد مطرح شده در این جلسه، برگزار شود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: در این نشست تاکید شد تا دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه‌های کشور لهستان در حوزه صنعت نساجی با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز