دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور:

اتوماسیون مجمع ملی جوانان افتتاح شد/ همه ۳۷۰۰ سازمان‌های مردم نهاد جوانان می‌توانند به صورت مستقیم با مجمع ملی در ارتباط باشند

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۰۵:۰۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۷۷۳۴
اتوماسیون مجمع ملی جوانان افتتاح شد/ همه ۳۷۰۰ سازمان‌های مردم نهاد جوانان می‌توانند به صورت مستقیم با مجمع ملی در ارتباط باشند
راشد پرستار گفت: براساس قولی که دو ماه و نیم گذشته به جوانان دادیم، توانستیم اتوماسیون اداری مجمع ملی جوانان را افتتاح کنیم تا تمام 3700 سمن موجود در کشور به این اتوماسیون متصل شوند و بتوانند در این بستر به صورت مستقیم با مجمع ملی جوانان در ارتباط باشند.

به گزارش برنا؛ راشد پرستار، دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور در گفتگو با خبرنگار برنا از افتتاح اتوماسیون اداری مجمع ملی جوانان خبر داد و گفت: گذشته 267 سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور به اتوماسیون متمرکز مجمع ملی جوانان متصل بودند و از این طریق ارتباط مستقیم با مجمع ملی داشتند و می‌توانستند هماهنگی‌های لازم را انجام دهند اما طی 2 ماه و نیم گذشته تلاش کردیم جهت رسیدن به عملکردی یکپارچه و برقراری ارتباط با تمام سازمان‌های مردم نهاد، این اتوماسیون را ارتقا دهیم که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی به دست آمد.

او افزود: براساس قولی که دو ماه و نیم گذشته به جوانان دادیم، توانستیم اتوماسیون اداری مجمع ملی جوانان را افتتاح کنیم تا تمام 3700 سمن موجود در کشور به این اتوماسیون متصل شوند و بتوانند در این بستر به صورت مستقیم با مجمع ملی جوانان در ارتباط باشند و مکاتبات خود را به صورت مستقیم انجام دهند و مشکلات گذشته مانند عدم اطلاع رسانی، عدم ارسال نامه‌ها و... به طورکلی مرتفع شود.

پرستار تصریح کرد: طی سفر یک و نیم روزه که به استان قم داشتیم، با حضور سمن‌های جوانان و خوش فکر و فعال در حوزه رسانه و میراث فرهنگی، این اتوماسیون افتتاح شد و یکی از این تشکلات توانست با نام کاربری و رمز عبور خود وارد این اتوماسیون شود تا به صورت رسمی و به شکل نمادین از آن رونمایی شود.

دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور با اشاره به فعال شدن سیستم ناظر بر این اتوماسیون گفت:رونمایی از فاز سوم این پروژه را با حضور مدیران کل ورزش و جوانان، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و مدیر انفورماتیک این وزارتخانه انجام دادیم و امیدوارم هستیم تا یک‌ماه آینده بخش نظارت در اتوماسیون فعال شود تا بتوانیم پروسه اداری منظمی را طی کنیم.

مجمع ملی

مجمع ملی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز