رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان خبر داد:

مهار ۵ مورد پسماند سوزی سوزی در گشت شبانه محیط زیست بهارستان

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۲۳۷۰۴۶
علیرضا فاضلی از گشت و پایش شبانه محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا؛ علیرضا فاضلی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان با اعلام این خبر گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص پایش و نظارت شبانه روزی واحدهای صنعتی و خدماتی و تولیدی و همچنین برخورد با متخلفین پسماند سوزی گشت شبانه محیط زیست این شهرستان از مدتی قبل مجددا فعال شده است.

او افزود: در همین راستا بر اساس شکایات مردمی واصله از روستاهای خیرآباد،همدانک و اورین ، مطابق برنامه اکیپی از کارشناسان و مأموران اجرایی اداره حفاظت محیط‌ زیست بهارستان طی شب گذشته ، محدوده شهرک های صنعتی قلعه میر ، بهاریه و همچنین محل های تخلیه شبانه زباله و پسماند را مورد پایش و نظارت قراردادند و در این بازدید 5 مورد ضایعات  و پسماندسوزی شناسایی که بلافاصله توسط همکاران اطفا حریق شد .

فاضلی در ادامه با بیان اینکه یکی از معضلات این شهرستان شهرستان، معضل پسماند سوزی است، یادآور شد: برابر قانون، پسماندسوزی جرم است و قانون مدیریت پسماند، پسماندسوزی را جرم اعلام می کند و برای آن یک سری جرایم قانونی در نظر گرفته است که در صورت دستگیری یا شناسایی متخلفین به مراجع قضایی معرفی می شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: براساس ماده ۷ مدیریت پسماند، مدیریت پسماند در حریم شهرها به عهده شهرداری ها، در روستاها به عهده دهیاری ها و خارج از اینها به عهده بخشداری هاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز