مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران

حضور شرکت شهر سالم برای واکسیناسیون عمومی در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین/ انجام واکسیناسیون اتباع رسمی و غیر رسمی

۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۱:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۹۱۳۹
حضور شرکت شهر سالم برای واکسیناسیون عمومی در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین/ انجام واکسیناسیون اتباع رسمی و غیر رسمی
حمید چوبینه با اشاره به طرح شهرداری تهران برای واکسیناسیون عمومی در جریان پیاده روی اربعین تهران گفت: اتباع خارجی که به صورت غیر رسمی در کشور حضور دارند با تشخیص هویت، خوداظهاری و فعالیت در مجموعه های شناسنامه دار تحت تزریق واکسن قرار می گیرند.

حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به طرح شهرداری تهران برای واکسیناسیون عمومی در جریان پیاده روی اربعین تهران به خبرنگار برنا گفت: گروه های سیار شرکت شهر سالم تحت برنامه و شعار شهردار تهران با عنوان "تهران دوباره جان می گیرد" در مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین حضور دارند و به صورت آمبولانس و ون های مدیریت شهری ارائه خدمت می کنند تا مردمی که تا این لحظه واکسن دریافت نکردند و یا دوز دوم را نزدند از این فرصت استفاده کنند.

او افزود: افراد در کنار عزاداری اباعبدالله می توانند از این فرصت برای ارتقا سلامتی خود استفاده کنند.

چوبینه با اشاره به واکسیناسیون اتباع خارجی اظهار کرد: طبق پیگیری هایی که از سازمان بازرسی کشور داشتیم، اتباعی که شناسنامه و کارت ورود داشته باشند و به صورت رسمی در کشور حضور دارند، واکسینه می شوند. 

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران ادامه داد: افرادی که به صورت غیر رسمی در کشور حضور دارند با تشخیص هویت، خوداظهاری و فعالیت در مجموعه های شناسنامه دار تحت تزریق واکسن قرار می گیرند.

او ادامه داد: نباید ترس اتباع خارجه غیر رسمی باعث شود سلامتشان به خطر بیفتد. بحث های حقوقی با سیستم های حقوقی پیگیری می شود و از مسائل مربوط به سلامت جدا است. اگر فردی واکسینه نشود خود و جامعه را به خطر می اندازد. این افراد اگر شناسنامه رسمی نداشته باشند با شناسایی می توانند تحت تزریق قرار بگیرند.

چوبینه با بیان اینکه حضور اتباع غیر رسمی برای واکسیناسیون سبب ایجاد مشکل برایشان نمی شود، افزود: برای این افراد کارت واکسیناسیون صادر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به آمار واکسیناسیون گفت: واکسیناسیون را از 20 مرداد در چند پایگاه شروع کردیم که حدود 100 هزار نفر وااکسن دریافت کردند.

او در پایان تاکید کرد: طی هفته گذشته با حضور شهردار تهران 26 اکیپ و ایستگاه و پایگاه برای تزریق واکسیناسیون افتتاح شد و کار جهادی بزرگی صورت گرفت که این گروه ها در اقصی نقاط شهر تهران به صورت سیار و خودرویی حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز