سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران منصوب شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۲۶۶۵
سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران منصوب شد
استاندار تهران در حکمی سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران را منصوب کرد.

به گزارش برنا؛ محسن منصوری در حکمی احمد مرادی را به عنوان سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران منصوب کرد؛ متن حکم به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای احمد مرادی
سلام علیکم

نظر به مراتب شایستگی، تعهد و توانمندی جنابعالی و با توجه به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت هماهنگی امور عمرانی به موجب این حکم به سمت سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانون مداری و عدالت محوری در امور مشروحه زیر اهتمام لازم را به عمل آورید:


- شناسایی و انتخاب کارشناسان زبده و پاک دست و سازماندهی و اعزام آنها جهت کنترل و نظارت فنی لازم برفعالیت‌های عمرانی در سطح استان.
- تهیه و پیگیری تصویب طرح های هادی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و نظارت بر اجرای آنها.
- نظارت عالیه بر تهیه و تعیین محدوده و حریم شهرها و محدوده روستاها.
- نظارت عالیه بر شهرداری ها و دهیاری های استان در اجرای طرح ها و پروژه های شهرسازی عمرانی و تفکیک اراضی.
- نظارت بر اجرای طرح های عمرانی و فنی استان و ارائه گزارش لازم به دبیرخانه شورای فنی و دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان.
- همکاری در تهیه ضوابط و معیارهای فنی و نظارت عالیه بر تطبیق موازین در اجرای پروژه‌های عمرانی در چارچوب مصوبات شورای فنی استان.
- نظارت بر عملکرد ستادها و مراکز معاینه فنی و استان های مشمول موضوع مصوبه سال ۱۳۹۲ هیئت وزیران. کنترل و نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز کمیسیون ماده ۹۹ قانون شهرداری ها و انجام امور دبیرخانه ای مربوطه.
- اتخاذ تصمیمات راهبردی به منظور کاهش آلودگی هوا. برقراری ارتباط با دانشگاه ها و موسسات پژوهشی مرتبط با حمل و نقل و ترافیک برای دسترسی به آخرین اطلاعات نوآوری ها و استانداردها.
- اهتمام برای افزایش توان تخصصی و فنی دست اندرکاران حمل و نقل و ترافیک در استان و ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک شهروندان از طریق تهیه و اجرای دوره ها و برنامه های آموزشی با همکاری و هماهنگی واحدهای استانی دستگاه‌های اجرایی و مراجع ذیربط.
- اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری و استانداردهای شهری، رعایت آیین نامه ها و ضوابط و ابلاغ دستورالعمل های مربوطه.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (حفظ الله) در عمل به وظایف محوله موفق و موید باشید.

محسن منصوری

گفتنی است احمد مرادی مسئولیت هایی همچون مدیرکل اداری و مالی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری، دبیر شورای مدیریت بحران استان، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری  را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز